Juli-babypåvei Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Nå er jeg i uke 38 og har mye halsbrann.. Har hele tiden brukt link med varierende effekt. For noen dager siden var jeg på apoteket og da ble jeg anbefalt Gaviscon i sted for link. Det har ikke vært spes. vellykket. Må opp flere ganger pr natt og fylle på med Gaviscon. Noen som har erfaringer med slike preparater?
Nr. 5? Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 jeg holder meg til link. klarer ikke ta gaviscon. link hjelper ikke optimalt det heller, men litt. får lov av legen å ta ranitidin av og til, men det er fordi jeg tar opptil 10 link per dag og når jeg da fortsetter å spy magesyre får jeg i nødstilfelle ta en ranitidin. men dette er noe lege har bestemt, bare gla det hele snart er over lykke til videre og håper du får litt hjelp for halsbrann din
Dane Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 Syns gaviscon var helt forferdlig... Link har jeg ikke erfaring med... Bruk det du syns er best. Prøv å tenk på å ikke spise eller drikke på kvelden før legetid. Fra ca 20.00. Det hjelper meg. Skulle jeg bli veldig tørst tar jeg meg et glass sjokolademelk. Hjelper litt på søthunger også. Det gir ihvertfall ikke verre halsbrann. Ellers hjelper mandler litt...
icls Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 Jeg leste her ang lovehearts....ja veldig tenkte jeg da.Hvordan kan lovehearts hjelpe..men jeg tenkte jeg kunne prøve og for meg funker det kjempebra.De er jo ikke så dyre heller..:-) I tillegg tar jeg Gaviscon innimellom.
Emma27 Skrevet 22. august 2009 #5 Skrevet 22. august 2009 Jeg har tatt gaviscon fra uke 15, men nå er halsbrannen blitt verre de siste ukene. Fikk tips av jordmor å kombinere gavisconen med link for de jobber på forskjellige måter. Lykke til!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 22. august 2009 #6 Skrevet 22. august 2009 Jeg bruker Samarin, funker utmerket for meg
*mimi* Skrevet 22. august 2009 #7 Skrevet 22. august 2009 Prøv Titralac, fungerer for meg. Fås på apotek.
MammanTilEmma❤ Skrevet 23. august 2009 #8 Skrevet 23. august 2009 Bruker Novaluzid mint og nyco:-) funker fint..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå