Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Man skal vel ha litt lavere terskel for å kontakte lege ang svineinfluensaen når man er gravid.. men hvor "frisk" kan man være? Småen har vært snørrete i hele dag og hatt feber og når jeg la han hosta han litt. Siden har jeg snørra fælt, men har ikke feber. Kjenner det begynner å gjøre litt vondt i halsen (om jeg kjenner godt etter ) Om jeg og småen har blitt dårligere i morgen, bør vi kontakte lege da? Eller skal jeg vente og se det an? Er ikke redd for svineinfluensaen i grunn, og tror det er veldig overdrevet.. men siden jeg er gravid + har astma føler jeg at jeg må ta det litt alvorlig likevel. Hva hadde dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Du er jo helt klart i risikosonen siden du er gravid og har astma, så ville ikke venta lenge med å ringe legen dersom du blir værre, men snørr, hoste og litt sår hals kan jo også være en forkjølese bare. Jeg har hatt influensa en gang og det var jeg ikke i tvil om at jeg hadde, og når den først kom så kom den skikkelig med verking i hele kroppen. Jeg ville ringt legen hvis du får feber.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 Ok, takk for svar Er litt dårligere i dag, men fortsatt kun forkjøla, så får se det an.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå