h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 en sandkake, ei bløtkake, 3 sjokoladekaker og 2 gelèkaker.... og nå er jeg bare sliten....hehe:p
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 sandkake hørtes spennendes ut. hva er det? Skal dere ha selskaper hele helga? Så flink du er til å bake da, 7 kaker på en kveld var jo kjempebra. Jeg sliter med å få til to på en hel dag..
Lene~mor til tre Skrevet 22. august 2009 #5 Skrevet 22. august 2009 Så flink du er, 7 kaker på en kveld var mye ja Du er jammen flink! Tror 3 kaker er det meste jeg ahr laget på en dag/kveld
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 22. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2009 sandkake er nesten det samme som skuffkake.... Har laget 3 sjokoladekaker, en kakebunn til bløtkake, og 2 gelèkaker.... Anledningen er min datters 8 års dag... voksenbursdag i dag, og barnebursdag i morgen:))
Lene~mor til tre Skrevet 22. august 2009 #7 Skrevet 22. august 2009 Gratulerer så mye til datteren din da
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 22. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 22. august 2009 Hun har ikke dagen sin før på mandag da, den 24. august..... )
lÅktiHaUDe Skrevet 22. august 2009 #9 Skrevet 22. august 2009 Så flink du er da Må vel snart til pers jeg også, med to jenter som har snart bursdag 5 dg mellomrom hehe men moro å bake da
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. august 2009 #10 Skrevet 22. august 2009 Ha ha ha nå må jeg le høyt.. "nesten det samme som skuffkake" Det sa meg faktisk bare enda mindre. Men veldig kjekt å bli tatt for en god husmor hehe.. Skuffkake tror jeg aldri jeg har hørt om en gang. Sandkake trodde jeg jeg hadde hørt om, jeg trodde det var en slags julekake, men forsto jo at det måtte være feil siden du laget det nå i ein bursdag i august haha:9
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 23. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 23. august 2009 sukkerbrød da?... eller bare en helt vanlig kakebunn, uten noe ekstra...hehe...med litt melisglasur/ eller bare melis strø...??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå