Gå til innhold

gode tips til billige mammaklær??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er nå i 7. måned, men har ikke hatt noe mage frem til nå.. jeg begynnte å lete litt etter mammaklær, og fant fort ut at det var mye sært og dyrt! ikke noe normalt til fornuftig pris..

regner med jeg ikke får bruk for mammaklærne mer enn ca to månder med gravid mage.. ser da ikke vitsen med å bruke 1000-vis av kroner på klær..

noen som har tips til billige nettbutikker?? gjærne svenske/danske eller andre utenlandske!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel lettere å tråle H&M på salget og sjekke din lokale Fretex?

Skrevet

Vil bare tipse deg om å IKKE kjøpe hos www.gravidshop.no. Er bare svindel. Har returnert varer for over 1000 kr. og aldri sett noe mer til de pengene. Eieren har sluttet å svare meg selv om hun har lovet at jeg skal få pengene tilbake. Har ventet i over 1 mnd. nå. Jeg har purret flere ganger.

Butikker på nett som har mammaklær:

www.hm.com

www.ellos.no

www.laredoute.no

www.svangerskapet.no/

www.mammahuset.no/

www.nine.no/

www.mammashop.net/

www.krappe.no/

www.mamasita.no/

www.detlunerede.no/

www.lookatmom.no/

www.mammanett.no/linker/nettb/gr

http://www.startsiden.no/hobby_og_fritid/bransjer_og_bedrifter/klar_og_mote/kvinneklar/mammaklar/

http://www.onehotmama.com/

Skrevet

Har du vært innom Hennes & Mauritz?Jeg har handlet mange fine bukser der til en billig penge. Synes ikke gensere og topper er så fine der så jeg har handlet tunikaer og topper i vanlige butikker og de kan jeg jo bruke etter graviditeten og.

En annen ting er at jeg synes at du skal invistere litt i mammatøy ( selvfølgelig opp til hver enkelt da!) Enn føler seg jo ikke akkurat så veldig fin med X antall flere kilo osv.... Så hvorfor ikke kjøpe noe du synes er fint og føler deg litt vell i?

Skrevet

hmm..det hørtes ikke særlig seriøst ut! så da skal jeg holde meg langt unna gravidshop! =S

tusen takk for mange forslag! nå skal jeg kose meg!=D hehe..

Skrevet

jeg må en tur til byen å sjekke i morgen, om jeg ikke finner noe bra på de overnevnte sidene:)

jeg tenker jeg går for vanlige topper også, har en del gode stretchy greier på Gina Tricot:)

jeg tenkte jeg skulle se ann når magen kom, og handle etter behov.. og akkurat nå går det fint i mine vanlige bukser(noen er det god plass i og et par med strikk i knappen..), men tenkte det er greitt å ha de tilgjengelige når behovet kommer:)

tusen takk for svar ivertfall!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...