Gå til innhold

Noen som har IKEA kjøkken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi planlegger kjøkken og det blir nok IKEA, kanskje ÄDEL bjørkefiner, noen som har det, og som er fornøyd? Og har dere blandebatteri fra IKEA også? Er dere fornøyd eller har dere hatt lekkasje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har og har hatt kjøkken fra IKEA og balndebatteri.

Har vært veldig fornøyd vi altså! Nå husker ikke jeg navnet på de forskjellige typene, men det vi har nå er slikt hvitt (laminat) og hadde i det gamle huset et i heltre. Blandebatteriet i det gamle huset var fra IKEA og var like bra som noe annet;)

Skrevet

Vi har kjøkken fra IKEA, samt hvitevarer og blandebatterier. Ikke noe lekasje på blandebatteriet ennå (1 1/2 år). De er godkjente og jeg leste et sted at de har ytterst få reklamasjoner. Tror de har et ufortjent dårlig rykte.

Skrevet

I min gamle leilighet fikk jeg satt inn Ikea-kjøkken og var godt fornøyd med det. Ble anbefalt ikke å velge blandebatteri derfra, så det ble et annet kjent merke.

Skrevet

Har IKEA kjøkken og er strålende fornøyd : )

...blandebatterier fra IKEA ville ikke rørleggeren, som gjorde jobben her , bruke...så vi kjøpte ikke det derfra.

Skrevet

Ikke bare har vi IKEA-kjøkken, men har ÄDEL også.

Selve kjøkkenet er jeg kjempefornøyd med, solid og bra. Dette er mitt andre IKEA-kjøkken, og kan fint gå for det igjen.

MEN jeg hater ÄDEL frontene.

Det er kjedelig over tid, men minst liker jeg hvordan ting setter seg i hjørnene i vinduet på dørene. De kantene er skikkelig støv og fett samlere. Drømmer om å bytte ut dørene. Hadde de i høyglans i forrige leiligheten og de var knallkule.

Skrevet

vi har også ikea kjøkken...sånn passe fornøyd,ikke noe galt med kvaliteten,men kunne tenkt meg en annen stil,aner ikke hvilket vi har,men hvis du vil se,er det andre innlegg på bloggen min;)http://monja-wwwsofiesverden.blogspot.com

Skrevet

Har ikke IKEA kjøkken, men tanken har vært når vi får vårt eget å skaffe oss det..men er også svak for Malthe-kjøkken og.. tror det mest sannsynlig blir det siste. De har masse fint.

Skrevet

Tusen takk for svar! Du har et poeng der, med støv i kantene! Hadde ikke tenkt på det! Og det blir billigere med et Abstrakt kjøkken.. høyglans... Skal se på bloggen nå!

Skrevet

Mammaen til Sofie, er det hvit Ädel? Stilig med mosaikk flisene bak, det skal vi også ha!

Skrevet

Vi har et hvitt Ikea kjøkken her vi leier. Det var helt nytt da vi flyttet inn for 8mnd siden. Er veldig fornøyd med blandebatteri. Det eneste jeg har å klage på (som egentlig er vår egen skyld) er at skapdørene på overskapene flasser og skaler av pga damp fra kaffetrakteren og vannkokeren. Er blitt skikkelig stygt.. Og har jo ikke noe annet sted å sette kaffetraker og vannkoker heller for det er overskap over hele benken.

Skrevet

Ja det har vi klart her hjemme også... Det er noe å tenke på når vi planlegger!

Skrevet

Vi har IKEA kjøkken. Er veldig fornøyd. Eneste er skuffene under komfyren, der skaller/flasser det av pga varmen. Også på fronten på oppvaskmaskinen (integrert). Dette er irriterende, så vi må få en stållist der. Vi har Ståt kjøkkenet. Blandebatteriet har vi aldri hatt problem med og kjøkkenet våres er nå 5 år.

Skrevet

Vi har IKEA-kjøkken, har hatt det i ca 8 år og er like fint ennå som da vi flyttet hit. Blandebatteri ville jeg ikke kjøpt på IKEA, vi hadde det her, og det var ikke bra. Vannet rant ut av det i strie strømmer etter et par år.

Skrevet

Tror nok det blir IKEA kjøkken, dere har overbevist meg... gleder meg!

Skrevet

Det er ikke alle kjøkkenene som blir ødelagt av varme og damp. Men de som er av samme type som f.eks Ståt (lakkert eller hva jeg skal si) de tåler dårlig varmen. Dette bør du tenke grundig over. Jeg har allerede byttet ut dørene/skuffene en gang og må nok en gang til :( Kunne godt tenkt meg en annen type kjøkken men jeg hadde glatt tatt Ikea en gang til :) bare ikke de lakkerte typene ;) uff håper du skjønte hva jeg mente..

Skrevet

Hmm, tja.. de lakkerte, er det inkl. høyglans skapene? Eller ikke?

Skrevet

Vi har Ikea kjøkken. Har Lidingø.

Hadde blandebateri fra Ikea. Rørleggeren ble overasket over den dårlige kvaliteten på det og jeg ble forferdet over hvor mye det bråkte. Vi måtte bytte det ut med ett annet kjent merke og det er vi veldig fornøyd med. Skulle valgt ett ordentlig med en gang så hadde vi sluppet ekstra rørleggerutgifter.

Skal vi ha nytt kjøkken igjen senere(nytt hus) vil jeg fortsatt ha Ikea kjøkken, men kommer da til å kjøpe både blandebateriet og kjøkkenkummen ett annet sted.

Skrevet

Vi har hvitt Lidingø-kjøkken fra Ikea og er alt i alt ganske fornøyde. Bortsett fra at vasken ble utrolig fort skjoldete og stygg, og proppen lekker som en sil, slik at vi må fylle på vann underveis for å få vasket opp. Utrolig irriterende! Har også kjøpt blandebatteri separat, da vi hadde flere venner som var misfornøyde med dem.

Skrevet

Vi har Ädel bjørk - de med profilering på frontene. Kjempefornøyd! Jeg kan ikke si at jeg er plaget med at det legger seg så mye på disse kantene. Er bare å ta med en microfiberklut innimellom.

I utleieleiligheten har vi også bjørkekjøkken fra Ikea, men slette fronter. Synes de var fine jeg!

Blandebatteri med stengekrane for oppvask fikk vi ikke tak i fra Ikea og siden det er påbudt kjøpte vi fra annet sted.

Skrevet

Det er ikke påbudt med stengekran på selve blandebateriet. Det kan du ha under vasken separat fra kranen. Det har rørleggeren laget hos oss siden den første kranen fra ikea ikke hadde stengekran.

Skrevet

Vi hadde også IKEA kjøkken i den forrige leil, og var veldig fornøyd. Det jeg ikke var fornøyd med var benkeplaten. Der ble det utrolig fort hakk, og etter et lite år hadde det blitt flere. Vi hadde en mørk grå en, prägel mener jeg det var. Ville abslott valgt kjøkkenbenk i heltre, evnt annen leverandør!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...