Gå til innhold

DUSJING OG SEX

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

VI er ett par som lurer på andres vaner :-)

Dusjer dere før og event etter sex ?

Eventuelt hvorfor ?

E&T

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da forsvinner jo igrunn litt av spontaniteten... Men jeg dusjer på morningen og mannen dusjer på kvelden. Er bare en vane vi har fått. Jeg må dusje for å våkne og han må dusje for å sovne. Så ja, han pleier å være nydusjet, men det er ikke fordi vi skal ha sex, det er bare fordi han liker å dusje på kvelden. Men jeg pleier å vaske meg nedentil hvis jeg skjønner at vi skal ha sex, hvis jeg ikke er nyvasket lar jeg han ikke gå ned der på meg.

Skrevet

Nei, vi går ikke i dusjen fordi vi skal ha sex... hehe... "har du lyst? ok, vi får dusje da" :)

Men vi dusjer minst en gang i løpet av dagen begge to, så vi er jo som regel ikke skitne eller illeluktende... Når det er sagt er det ofte vi dusjer sammen, og det ene leder til det andre....

Skrevet

Hehe nei, gud, så kjedelig det hadde vært!:)

Midt i en heftig klinas som er på vei til å bli noe mer- nei, vent litt kjære, jeg må bare dusje først..

Dusjer hver dag uansett da, begge to. Evt oftere ved behov, om det er ekstra klamt feks. Og med normal hygiene regner jeg med det går greit.

Jeg går på toalettet etter sex da, og rengjør meg- mest pga uvi.

Men vi kan godt ha sex i dusjen!:)

Skrevet

nei egentlig ikke. de fleste dusjer en gang om dagen, og skal litt til for å bli skikkelig nasty i løpet av en dag.

Men føler jeg at jeg må vaske meg litt, så sier jeg bare "kommer snart" :)

Skrevet

Har hørt om de som "må" dusje både før og etter...

stakkars folk ikke rart de ofte klager over lite sex. HVa med spontanitet ?

Må man dusje før man har sex så mener jeg at man ødelegger mye av morroa.

Nei vi dusjer min en gang til dagen, men har sex når vi føler for det, ikke bare fordi vi er nydusjet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...