Gjest Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Dette er saken: Svigemor skulle passe på jenta vår fordi jeg skulle på jobbintervju. Hun er gift med en mann som jeg ikke liker noe særlig- De har vært gift lenge og jeg har "ufrivillig" kjent ham i ca 9 år. Min mann har ingen kontakt med sin far derfor har liksom min svigemor lagd en slags bestefar rolle til vårt barn, noe jeg og mannen min ikke liker, og jeg føler faktisk at han (stefaren) også føler at det er litt påtvunget Vel, dette er kommentaren: Jeg skulle hente jenta vår hos "barnevaktene" og i det jeg hadde satt hun i vogna sier farmoren "hadet bra da verdens skjønneste" da smeller det fra liksom bestefare: " Det er hun da ikke!". Tror ikke i\min svigemor reagerte på det. Hun var litt opptatt på en måte. Jeg satt vis a vis han, men rakk ikke å si noe. Skal nevnes at han har ett eget kjødelig barnebarn også.... Vel, jeg synes at dette er uhørt å si med meg, moren tilstede. Han kunne heller ha holdt kjeft. Overreagerer jeg?
2 gutter og 1 jente Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 nei, jeg hadde også blitt såret da. er ikke alle barn verdens skjønneste da? men han er vell bare en litt smågretten gubbe, så bare hold forventningene til det minimale!
Alba44 Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Stakkars sure gubbe... Du overrreagerer ikke og han høres en smule "merkelig" ut.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 hehe, naboen min igjennom hele oppveksten. jeg var sikkert like mye hos dem som hjemme kom med gave når småen var født. så spurte jeg "vil du ikke komme in å hilse på han?". hvor hun svarer "nei, babyer er bare gøy for foreldrene" også går hun... heheh jeg syns du bare skal overse han.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 21. august 2009 #6 Skrevet 21. august 2009 Jeg stusser litt på hvorfor dere ikke involverer han som bestefar jeg da, siden dere mangler den ekte.. Han er jo tross alt sammen med farmoren, og har tydeligvis vært det i mange år. Er han ikke familie da? Eller er det fordi han er så sær som den kommentaren hørtes ut eller?
Gjest Skrevet 21. august 2009 #7 Skrevet 21. august 2009 Ja det er vel fordi han er sær. Dessuten har han 2 egne barn og ett barnebarn og de ha alltid hatt hver sin egen økonomi, dvs det er kun farmoren som kjøper klær etc. til sitt barnebarn og han til sitt. Så har han ellers aldri vært en farsfigur for mannen min. Har aldri hjulpet oss på noen måte og har generelt en nedlatene og spyfig holdning ovenfor sin kone og oss. Mistenker at han spesielt ikke liker meg, noen har bare ikke kjemi. Derfor synes jeg det har blitt ett dilemma i forhold til hvilken tilknyning han skal ha til vår datter. Og den kommentaren i går minnet meg bare på hvordan han egentlig er. Synes at hvis noen skal være bestefar til mitt barn, ja da må de ha den innstillingen at det er "verdens skjønneste". Eller iallefall ikke si noe.
-Lane- Skrevet 21. august 2009 #8 Skrevet 21. august 2009 Litt merkelig ting å si høyt. Han kunne vel holdt det for seg selv om det er meningen hans. Men siden du har din mening om han, og sikkert han sin mening om deg, så er det ikke noe jeg ville brydd meg veldig mye om.
Miss Misantrop Skrevet 22. august 2009 #9 Skrevet 22. august 2009 Koselig type. Flaut for både svigermor og deg. Kan jo henne hun hørte det, men prøvde å glatte over. Han er jo bare patetisk.
Gjest Skrevet 22. august 2009 #10 Skrevet 22. august 2009 For en type! Sånt sier man da ikke. Uansett situasjon eller forhold til mor eller barn. Han må virkelig ha en skrue løs eller være sinnsykt frekk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå