Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Ikke jeg, men skal begynne nå i høst.
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Jeg! Har veldig bra styrke. Ræva kondisjon!
Lea Laus Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Jeg. Begynte for 2 uker siden. Utrolig deilig å ha kommet igang. Trener styrke mandag og onsdag, og kondisjon på fredag... Får håpe det gir resultater snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå