søte lille:) Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 best (og gjerne billigst)??Må jo ha det til lille jenta siden hun kommer i november...
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Jeg har hørt at meket "Janus"(?) er ganske bra. Og til en fin pris. Ellers så har jo både Cubus og Hennes&Mauritz ulltøy. Har selv kjøpt ulltøy til sønnen min (2,5år) på Cubus. Det holdt godt gjennom vinteren og han bla aldri kald! Når i november venter du? Klem
søte lille:) Skrevet 21. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2009 Ja,jeg har hørt om JANUS ..kankje jeg skulle prøvd noe i det,har kjøpt en body og en sparkebukse i JONA(har du hørt om det?) Jeg har term 20 noveber:)
veldig fødeklar Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Troll har veldig mye fint ull-undertøy. Det er litt dyrt, men tenkte jeg skulle kjøpe en body og ei bukse til den lille som kommer i januar. har også brukt mye fra cubus og vært veldig fornøyd med det. kjøpte en gang devold sin body med ludvik logo, den ble veldig stygg når jeg vasket den, gikk faktisk sunn etter et par vask. Tok kontakt med devold og fikk en ny i posten, men syns ikke den var så mye bedre. Spar-kjøp har også mye ull bla. tom og trine serien.
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 21. august 2009 #5 Skrevet 21. august 2009 JONA? Nei..kjenner ikke til det. Hvor får man kjøpt det merket? Jeg har en del fra før+at jeg stoler veldig på at voksiposen og saueskinnet holder i vogna til min lille. Jeg har termin 9.nov. Er ikke lenge før du kommer over til 3.tri,da? Føler jeg står midt i mellom 2. og 3.tri. Her inne snakkes det mye om UL i uke 18-19 og inne på 3.tri snakkes det mest om fødsler og slimpropper. Jaja-snart snakker vel vi om slimpropper også?!
søte lille:) Skrevet 21. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2009 Jeg kjøpte det på en butikk neders på grunnerløkka i Oslo. Hvordan vogn har du?Jeg tenker også å kjøpe voksi men syntes de er så store og har lyst på Brio Happy vogn..Tror du det kan holde eller være like bra med sån saueskinspose fra når jeg var liten? Jaaa,jeg gleder meg sånn til 3 trisemester.Skal over dit på mandag og kan ikke tro at jeg er der alerede...Har vært inne der litt og "snoket" og har tenkt at jeg aaaaldri kommer dit og at det har føltes som en evighet .:)Må være rart å plutselig begynne og sankke om slimpropper og fødsel for det har også vært helt fjærnt for meg å tenke på..
lilli Skrevet 21. august 2009 #7 Skrevet 21. august 2009 Janus har myke, gode og fine ullkær, anbefales. Ellers så har Joha ull(ikke Jona). Jeg er også godt fornøyd med Stillongs, de har en ny kjempefin teddyserie nå. Nøstebarn og Krokofanten har mye fint og bra, men det er dyrere. http://www.devold.no/stillongs/ http://janus.no/default.asp?id=111
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 21. august 2009 #8 Skrevet 21. august 2009 Jeg bor selv i Drammen,så ser ikke for meg at jeg drar inn til grunerløkka for å kjøpr ulltøy. Hvis det er det eneste stedet man får tak i det ullmerket,mener jeg. Jeg mener vi har en sånn spesialforetning i byen her som har masse ulltøy og leker av ordentlig treverk. Men der er det nok kjempe dyrt. Jeg har Emmaljunga vogn..-husker ikke navnet-men det er en 2006-modell. Er veldig fornøyd med den. Hardbag`en er stor nok til både skinnfell og voksipose,og det er combi-vogn,så jeg kan bytte over til noe bedre å sitte i for babyen når den blir større. Eneste som er negativt med den vogna er at den er ganske bred,så den er litt vanskelig å manøvrere gjennom trange butikker o.l. Eller buss/tog. Ja..hehe..3.tri,ja. Som sagt-mye om fødsler der i gården. Så langt har ikke jeg kommet,så prøver å sette i gang noen "tråder" for oss som ikke er kommet så lang. Når har du termin,forresten?
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 21. august 2009 #9 Skrevet 21. august 2009 Jeg har vært veldig fornøyd med ullklærne fra spar kjøp.. Mange sier di er små i str og er stive, men aldri merket det... Og Joha er også kjempe godt )
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 21. august 2009 #10 Skrevet 21. august 2009 Det er sikkert Joha du har og ikke Jona! Det er rimelig nok og gode plagg. Trollmor og Gromgutten (tror jeg det heter) er også gode, fine ullplagg. Kjøper også de på Cubus, de er gode. Tenker du å kjøpe Voksi Urban eller den orginale da? For den Uraban går akkurat neddi Brio Happy. Holder sikkert å bruke lammeskinnspose eller lammeskinn og dyne også. Kan jo tross alt kle på de litt når de skal ligge der også!
søte lille:) Skrevet 21. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 21. august 2009 Hehe.ja det er nok JOHA..Syntes det hørtes litt harry ut å kalle ett ullmerke jona.. Vet ikke om det er orginal eller urban ,jeg..Den med knyting iallefal(ikke ett must ,bare syntes de har vært fine utseende og at de ser varme ut)Hva er forkjellen da? Jeg har termin 20 november
KarLuc +1? Skrevet 22. august 2009 #13 Skrevet 22. august 2009 Vi brukte mest ullmerket SAFA på snuppa vår.. Kommer nok til å kjøpe det denne gangen også, samt litt fra Janus, og Nøstebarn.. Men nøstebarn er litt stivere i pris da, men utrolig fine og bra klær..
X10ne Skrevet 22. august 2009 #14 Skrevet 22. august 2009 Jeg har fått anbefalt ulltøyet de har på Sparkjøp. Har handlet inn, men ikke fått testet det ut ennå. Det er veldig billig. Er spent på kvaliteten, men jeg tenker at den lille kommer til å vokse så fort ut av det at det sikkert holder den tiden det skal brukes uansett. Sparkjøp har en bra nettbutikk. Sjekk www.sparkjop.no.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 22. august 2009 #15 Skrevet 22. august 2009 Nøstebarn sitt ulltøy er absolutt det beste jeg har prøvd på snuppa vår, men det er jo en smule dyrt. Så det har for det meste blitt handlet Troll og Janus når de har hatt tilbud. Janus sitt er jeg veldig fornøyd med, det er veldig slitesterkt. Joha har også mye bra, spesielt det bomull/ull blandingsundertøyet deres er genialt til unger som går i bhg.
You can call me Dårris Skrevet 22. august 2009 #16 Skrevet 22. august 2009 Jeg liker best Cubus, Joha og troll. Janus sitt undertøy syns jeg ofte blir litt løst i fasongen etterhvert. Lekedressene deres er derimot bra.
Alltid Skrevet 22. august 2009 #17 Skrevet 22. august 2009 Her går det stort sett i Janus body og Safa strømpebukse. Eller dvs det går bare i Safa strømpebukse, mens bodyene varieres litt mellom Janus, Joha og Cubus. Synes Joha sine er de fineste, men de er samtidig de minst slitesterke
Tyttebærsyltetøy Skrevet 22. august 2009 #18 Skrevet 22. august 2009 tom&trine ulltøy hos sparkjøp er det jeg er aller mest fornøyd med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå