ღhælgelainnღ Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Skal ha meg ny mobil, men vet ikke hva slags merke og modell jeg skal velge. Vil ihvertfall ha en som har et godt og brukervennlig tastatur. Trenger ikke være all slags tekniske duppeditter på den heller. Anyone?
lille sprelle Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 finn ut hva du mener du trenger og sjekk på mpx.no. ev gå i tre forskjellige butikker og spør hva de anbefaler ifht det du ønsker deg. - sjekk disse på mpx.no (sammenligningsmuligheter)
solei Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Hadde nettop en Nokia som ble ødeladt etter 3 mnd.Den ble klemt en gang..og det var det! Kjøpte ny igår. En ny nokia 5130. Den er dødskul. Ekstremt mye musikktoner på han. Blått lys på siden og bra kamera. Den har mer enn den dårlige nokiaen. Men jeg hatet menyen på den andre. Denne er mye bedre! Displayet er og hardere og skal tåle en støyt. Den var på tilbud som kontanttelefon til 899. Ordinært 1300kr. Men har du abbonement så er det ingen problem. Bare kjøp som kontanttelefon og abonnementet ditt blir automatisk videreført gjennom sim-kortet. Digger denne telefonen. Gode taster og store!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå