Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 har ikke egg eller sjokolade, mn no sjokoladepynt har jeg. Noen tips pliiis?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 En kopp kakao kanskje? Jeg pleier å spise knekkebrød med brunost, det hjelper som regel på det værste søtsuget! Frukt og bær funerer også
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 brødskive med syltetøy uten sukker eller frukt..feks eple,del opp i båter og bruk litt peanutsmør som dupp:P helst peanut smør med mindre sukker da men ikke alle plasser de har d..men hvis du skal mekke noe hjemme så funker frukt for meg:)
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 negerboller! bland sammen smør/margarin, sukker, kakao, havregryn, og helst kokos... mmmmmmmmm
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #5 Skrevet 21. august 2009 Herregud for et navn (!) Men det hørtes digg ut da;)
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 21. august 2009 #6 Skrevet 21. august 2009 Hehe... sant nok. Ikke min feil! lag små kuler og rull de i kokos... jeg kan ikke ha kakao i hus, for da lager jeg meg bare en bolle at dette og spiser... Oooohhh.. Hva med bollemelk? Hørt om det? Er så godt! Skal se om jeg finner link til oppskrifta. Familietradisjon å spise det til kvelds når man virkelig skal kose seg!
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 21. august 2009 #7 Skrevet 21. august 2009 http://grassonion.blogspot.com/search/label/Kveldsmat
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #8 Skrevet 21. august 2009 Det ble hjemme kombinert sjokoladekake Skulle lage glasur, men den smakte bare surt og jævlig og så forferdelig fælt ut.. Hehe. Men kaka ble gooood Nå har jeg spist en god del kake pynt, kake og glasur (ikke den som så jævlig ut) så nå har jeg egentlig spist min kvote søtt helt frem til jul.. Ehhm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå