cherry coke Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Er dette virkelg veldig interessant for det norske folk? 3 nettaviser har store oppslag om Tone Damli og Aksel Hennie...why?
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Det har vi jo visst en stund da, pluss at det egentlig ikke er så nøye...
Gjest Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 He he, nå trodde jeg du hadde funnet deg en kjekkas ;-) Det er nok mange som syns sånne nyheter er spennende, ja. Jeg er ikke en av de...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Og det finnes ikke fattigdom eller krig i verden....... Har de virkelig ikke annet å skrive om??? Kan ikke se og hør ha enerett på slike oppslag......"oppgitt"
Gjest Skrevet 21. august 2009 #6 Skrevet 21. august 2009 Ble lurt jeg også. Så klart til å skrive at jeg misunnet deg litt for den "nyforelska" følelsen :/ Jaja.... Ellers er ikke lsike nyheter av int. akkurat her i hus heller.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. august 2009 #7 Skrevet 21. august 2009 nå rakk jeg akkurat å bli så glad på dine veine at jeg sitter igjen med en skuffet følelse når alt kommer til alt. *ække lov å lure en gammel dame på dette viset*
cherry coke Skrevet 21. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. august 2009 Hehehe...tullemus! Jeg skal jo ikke ha mann jeg=) Iallefall ikke en aksel hennie type..;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. august 2009 #9 Skrevet 21. august 2009 hehe... nei vi får holde oss single vi to som er gode på det heldigvis fins danmark, fine fine landet
cherry coke Skrevet 21. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 21. august 2009 Singel? Hva skjedde med nye typen da?=)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. august 2009 #11 Skrevet 21. august 2009 hehe... vi var litt politiskuenige så han forsvant... hehe.. jeg mister litt sansen for folk som sier "jeg ville ikke adoptert et utelandskbarn fordi jeg ikke kunne stått for å få fler utlendinger inn i landet"
Gjest Skrevet 21. august 2009 #12 Skrevet 21. august 2009 De er et vakkert par, har møtt de sammen flere ganger. Og stormforelsket, det er iallfall sikkert og visst ;-) Har kun øyne for hverandre..
cherry coke Skrevet 21. august 2009 Forfatter #13 Skrevet 21. august 2009 Sa han det?? Good riddance!=)
Gjest Tale30 Skrevet 21. august 2009 #15 Skrevet 21. august 2009 Så at de ble intervjuet på Amanda. Skikkelig fnisete da Ikke så mye tvil om at de var nyforelsket nei Typisk i begynnelsen av et forhold at man har den supersterke internhumoren, og at man holder på å fnise seg ihjel av alt den andre sier og gjør. Søtt.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. august 2009 #17 Skrevet 21. august 2009 ja, han sa faktisk det. jeg ble så sjokert! like etter på mente han at jeg burde stemme FRP, for da ville velferdsjobbene privatiseres og jeg ville få høyere lønn. når jeg sa "hva med alle de som da ikke får støtte og hjelp som er i vanskelige situasjoner?" så svarte han "du må jo tenke på deg selv" så lyst på høyere lønn har jeg rett og slett ikke!
Gjest Skrevet 21. august 2009 #18 Skrevet 21. august 2009 Jeg er bare misunnelig! Synes Aksel er skikkelig hot! Litt mye fnising og klining på Tv. De kan jo kanskje holde seg i TO timer..? Hehe..
Gjest Tale30 Skrevet 21. august 2009 #19 Skrevet 21. august 2009 Syns det ble i overkant og sitte å kline i salen. For ikke å snakke om den slikkinga Tone Damlie drev med i ansiktet til Axel Hennie på nachpielet.. Jeg ble helt flau. Nå kjenner jeg at jeg blir så pass revet med av kjendiseri at det betyr at jeg må finne sengen.
Marsipan❤grisen Skrevet 21. august 2009 #20 Skrevet 21. august 2009 Hehe, enig med Tale30 om at det ble litt i overkant. Og den snapsingen etter nesen og tunga mot ansiktet til Aksel ble jeg flau av å se også. Jeg tenker at hun kanskje hadde fått i seg litt for mye champagne allerede ;-)
Tøysetipp Skrevet 21. august 2009 #21 Skrevet 21. august 2009 Æsj, nå trodde jeg at jeg kom hjem fra ferie og at du hadde fått deg en kjæreste:-/ Men, akk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå