v <3 <3 <3 Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 var hos jordmora på kontroll...hadde lagt på meg 10 kilo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lurer på korleis dette kjem te å ende!!! :/
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Hvor langt er du på vei? Jeg har gått opp drøye 12-13kg og er 29 uker i morra. Er sånn sett egentlig inne på 3.tri,men sniker meg alltid innom her. Syns ikke du skal bekymre deg for kiloene. De kommer nok av etter fødselen. Og om de ikke går-eller noen blir igjen-så er det jo verdt det. Sant? Har du flere barn forresten? I tilfelle-hvordan gikk det med kiloene etter fødselen da? Klemmer.
søte lille:) Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Jeg har gått opp 15 kg ,jeg og er 27 uker idag..Men spiser bare sundt (nesten)så jeg er ikke bekymret..Tror at kroppen styrer det selv så lenge man har ett ok kosthold..Har ikke lyst på godt og brus iheletatt..Kankje bar en kake og annen,og det må man unne seg:)
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Helt enig,"søte lille :)" Jeg spiser det jeg har lyst på når jeg har lyst på det. Storkoser meg som gravid. Og syns alle skulle gjøre det.
v <3 <3 <3 Skrevet 21. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2009 er 25 veker på vei...førstegangs!!!! spiser sunt...men eg trener jo nesten ikkje lengre pga bekkenløsning...men ligger ikkje på sofaen heile dagen for å sei det sånn!! satser på at det går av igjen...e jo verdt det...men fekk litt hake slepp...10 kilo liksom!!! hehe
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 21. august 2009 #6 Skrevet 21. august 2009 Hehe..skjønner deg,jo. Syns det var grusomt å se vektpila gå oppover når jeg gikk med førstemann! Veide 85kg(!) 3 dager før jeg fødte. Var veldig rart for meg som hadde en vekt på rundt 62kg før jeg ble gravid. Men jeg fant fort ut at det var verdt å gå opp mange kilo for et vidunder som sønnen min! Kunne gått opp flere også.. hehe.. Jeg brukte ca et år på å komme ned igjen. Og da gikk jeg ned til 60kg! Så nå prøver jeg å gjøre det samme-ikke bekymre meg for vekta. Og bare kose meg,egentlig. Det syns jeg alle andre skal gjøre også.
v <3 <3 <3 Skrevet 21. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2009 kiloene gå nok av etter fødselen ja...trøste meg me det, og at eg har eit lite nurk!!!:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå