Gå til innhold

troll vs polarn? Anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen erfaringer?

Har hittil sverget til reima, men ønsker meg en dress hvor jeg kan ta ut foret.. Noen erfaring med Troll classic eller polarn&pyrets vinterdress med uttagbart for?

Må si jeg liker reima godt, da lillegutt kun har hatt på seg dressen i slapse-vinter-vær, mens andre barn i barnehagen, med dresser av andre merker, har måttet hatt regntøy over dressen..

er det like bra kvalitet på "vanntettheten" på troll/p&p ??

takk for svar!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jobbet i bhg der to av barna hadde trolldress med utagbart for...4 og 5 år f,linke til å kle seg men de satt og hylte over disse dressene hvor foret bare vrengte seg og var overallt når de skulle prøve å ta de på...selv jeg synes et var vanskelig å få på de dressene når vi skulle hjelpe.. og hva jeg husker ble de så og si aldrig brukt uten for..så det var jo ikke så mye vits. har selv brukt reima på min i 5 år alltid fornøyd.synes den varmeregulerer seg så bra at under de månedene har det ikke vært nødvendig med mer eller mindre for...bare litt forskjellige lag under.vet ikke noe om pop. hadde en tynn vannavvisende dress fra tikket høst og vår måneder som var veldig fin.ellers er det mange her ute på landet som vi bor nå som liker fleese foret regndress fra abeko i høst vårmåneder.

Skrevet

Syntes også avtakbart for er skikkelig vrient for dem å kle på seg selv... Pluss at det er litt stress for oss som jobber i bhg å måtte ta det av for så å feste det igjen når det trengs liksom... Holder en knapp på reima jeg ;)

Skrevet

takk for svar!

det har ikke jeg tenkt på.. er jo veldig fornøyd med reima..

men tenkte det hadde vært praktisk å ha en dress nå i høstmnd..

Flere??

Skrevet

Hei!

Jeg har hatt polarn sin dress uten avtagbart for og har vært veldig fornøyd med den! Den er faktisk like fin etter en hel sesong! Synes både vanntettheten og slitestyrken har vært super. Ellers har jeg også vært veldig fornøyd med Reima. Har ikke hatt Troll dressen til mine barn , men har venninner som har hatt den. Synes slitestyrken til Troll dressen var altfor dårlig.

Skrevet

Vi har trolldressen. Og det er så enkelt som å ta ut foret, da får du to dresser, en ulldress og en skalldress. Så tar man først på ulldressen, så skalldressen. Enkelt og greit! I allefall for oss:)

Vi bor såppas langt sør i landet at vi har god bruk for dressen uten ullforet!

Og et annet stort pluss, etter min mening, den er brun og etter storesøster har vokst fra kan lillebror arve. Irriterer meg at alle slike dyre ytterklær skal ha enten gutte eller jentefarger!

Skrevet

Ville aldri kjøpt troll dressen til mine barn! Jeg jobber i bhg og det er flott med Ull for all del men hjelper ikke når dressen ikke er tåler verken vann eller snø. Alle våre troll barn blir klissbløt i regn/snø/slapse vær. Reima er den som tåler mest av det våte element, POP er en fantastisk god slitesterk dress som er like fin i til flere barn etter mange vask. Da min sønn hadde POP gruet jeg meg til at den skulle bli for liten for de har den desverre ikke i så store str. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...