Gå til innhold

Når testet dere possitivt?


Lullada

Anbefalte innlegg

Hei å gratulere til dere som har fått to streker på teste =)

 

Hvor tidlig fikk dere første possitive test? Før IKM,eller etter forventet IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei i ventetiden....lange dager. men dersom man er gravid vises ikke det sikkert nok før den dagen forventet mens Dagen uteblir... variert hvor mye hcg som er kroppen så tidlig i prosessen. Jeg ventet mens på tors, tok test på morgen urin og yes positiv. Har normal, syklus første dag i siste mens var 23-7, termin 2-5-2010.... Så hold ut litt til ta testen ca til neste onsd. klemz og lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg testet positivt i uke 3+6. altså 2 dager før IKM. da slo den ut positivt med en gang. (krysset kom før kontrollstreken). tok ingen tester før det, så vet ikke hva den ville sagt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar =)

 

Er jo så forskjellig når man får utslag på testen,om du nr3på vei fikk possitiv i uke 3+6 så kan jeg jo prøve om noen dager.Min termin kalkulator sier jeg er i uke 3+5 i dag! (men jeg har frykteli unormal syklus,så aner ikke når jeg skal ha neste mens). Så jeg regner ut fra gjennomsnittet 28dagers syklus.

 

stinis1973 min første mensdag i siste mens var 26juli. Min neste mens (om jeg ikke er gravid) kan komme om en uke eller 3mnd! Her snakker vi Unormalsyklus...forvirra JA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen... ta som du sier og gå utifra normal syklus, og da har du termin 5-5-2010... og er i din fjerde uke, liksom 3+6 dager..

Tvi tvi og ta en test i helgen,i morgen tidlig... Hilsen venter spent på svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test 22aug,kommer til å teste en i moregen tidlig også da det er sambo sin bursdag,hadde vert veldig arti å få en positiv test da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke stress lille mor... ville tenkt positivt og ventet da til mand med ny test.. hcg kjem ikke plutselig og veldig forskjell fra pers. til pers.

Jeg krysser fingrene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg fikk positiv test fire dager før IKM, sterkere positiv test dagen etter.

 

Bare husk at din eggløsning er to uker før IKM og ikke nødvendigvis to uker etter forrige mens- med tanke på ustabil syklus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jeg tar en test mand eller tirs,er SÅ spent =)

Har liksom små tegn,stikking/strekk nederst i magen,kvise utbrudd,hodepine,mye utflod,ofter på do! Så håper jo så en test snart kan bekrefte min mistanke om noe på gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativ i dag også,blenda hvit!!!!!!! =( Bruker billigtester,men tror jeg skal kjøpe CB eller ta en blodprøve om en stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å....men fortsatt ingen mens tydninger!! Jeg har kjøpt den rosa pakn heter Quick respons, med 2 i pakn. Super raskr og sikkert resultat. Lykke til igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,har ingen mens tegn!!! Så jeg begynner jo å bli utolmodig her! Skal se hvordan utvalg di har av tester på mitt apotek (apotek 1) har vi her.

Så nå krysser jeg alt,for at en slik test kan gi meg et positivt resultat =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen på siden igjen..... tenker på deg. så det ble ingen digital test på deg, men hørtes jo lurt ut med blod prøve da?

må du vente lenge på det altså?

 

krysser fortsatt fingre og tær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gravid jeg =( Fikk svar på b.prøven i dag,og den var negativ! Da er vel alt håp utelukket denne mnd :-(

 

Lykke til dere andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å det var leit, men slapp av lå mensen få komme så er du plutselig tilbake igjen... og vi kan fortsatt dele gleder i 1. trimester.. vi satser på juni for deg,

Vet hvordan det er.. mistet spiren i juni jeg 7 uker... best det er i beg for da er veien til start igjen kort!!!!

Ha det så fint du kan, ikke stress med tankene.. psyken styrer dessverre så mye.

Klemz fra telemark... må stikke nå levere jentungen i bhg før jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt (cb digital) 28 dager etter forrige mens.. har som regel syklus på 28-31 dager, men denne måneden var vi på ferie så jeg testet ikke etter el, telte dager eller noe - så jeg vet ikke helt når el var! testet igjen i dag med billigtest, og fikk en svak strek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...