Gjest Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Jenta mi har akkurat begynt i ny bh og er minst på gruppen. Alle de andre er fra tre-fem år og min snuppe fyller tre år i oktober. Nå har hun og alle de andre jentene blitt invitert i bursdag og da lurer jeg på om jeg bør være med? Det er vel det beste med tanke på at hun er "liten" og trenger hjelp til å gå på do o.l. Dette er vel vanlig? At mødrene blir der? Eller er det ønsket at de blir levert og hentet..? Dette er nytt for meg, men jeg vil bare dobbeltsjekke. Det beste i vår situsjon er jo at jeg er der med henne, men jeg håper ikke at familien synes det er rart. Og så gaven.. Hvor mye skal en helst gi? Jeg er virkelig grønn.. hehe..
Gjest Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Ja, siden hun er så liten ville jeg blitt med. Jeg var med eldstemann til han var 4 år. Ville kjøpt en gave til ca 100,- - 150,-
Strawberrywine Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 skriv en melding til mammaen eller pappaen å hør Jenta mi har vært i 4års dager til de i barnehagen og da har noen foreldre blitt igjen, og noen har dratt etter en liten stund..
rima Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Jeg var med jenta mi da hun var treåring i barnehagen. Var jo flere bursdager hos de eldre, men vi var flere mødre (og fedre) som kom og ble der sammen med de små. I år er hun fireåring og får være der alene og synes det er stas. Ser nå at de "nye" treåringene har mamma eller pappa med og de blir. Tror dette er helt normal.
Gjest Skrevet 21. august 2009 #5 Skrevet 21. august 2009 Takk for svar. Kanskje jeg skal sende mamman en tekstmelding i løπet av uka og spørre. Jeg har jo ikke møtt noen av foreldrene i bh enda så jeg vet jo ikke hvem noen er heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå