Bekkis Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 De siste dagene har eg fått sinnsykt mye vann i kroppen og dette er veldig ubehagelig,og hvertfall når eg skal sove... Er det andre her som sliter med det samme? Tar gjerne i mot tips og råd for at dette skal bli bedre:)) Har heldigvis bare 24 dager igjen til termin,men akkurat no virker det som en evighet he he
septbaby09 Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 samme her. Har kommet skikkelig den siste uka, gøy. Jeg blir nesten værst om natta. Gjør vondt å bøye fingerne, og under føttene er det ømt, kjennes ut som jeg har gått på høyhelte sko Prøv å unngå salt er mitt råd, det binder ennå mer vann i kroppen. jeg har 29 dager igjen;( virker som år her også..
Bekkis Skrevet 21. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2009 er ikke noe behagelig nei...synes oxo at det er værst på kvelden og nattes tid,så no er det på an igjen.Blir nok lite søvn i natt oxo!!! prøver så godt eg kan å holde meg unna salt og ligger med beina høyt he he tvi tvi på at beibisene finner ut at de vil være "snille" med mødrene sine og kommer før terminen:)) er lov og håpe hihi
Gjest Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Regner med at det er hevelse det er snakk om...? Om det er det så kan nok følgende hjelpe: Drikk _mye_ vann. Hold beina dine høyt oppe så lenge du kan når du har muligheten for det dersom det er beina dine du har hevelse i. Bruk støttestrømper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå