Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 viivilla.no har fotokonkuranse, der det er viktig å få flest kommentarer om bildet sitt ( helst positive). Kusina mi ligger på topp 5 lista over visninger og komentarer, det er jenta med armringene og jenta i sanden. PLEASE hjelp meg slik vi får mange komentarer. viivilla.no
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Hvis jeg skal hjelpe deg må jeg vite litt mere om deg og søstra di. Dette bildet var ikke det beste, men jeg komenterer hvis du gir litt av deg selv.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Jeg er en mann på 56 år, liten, tykk, skallet og homo, søstra mi er 22, skikkelig bambino blond og kjempe sexy. Takk for stemmen din.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Det er jo ikke det beste bildet.... Måtte det beste bilde vinne :-) hater juks....
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #5 Skrevet 21. august 2009 Et helt vanlig bilde som passer best i familiealbumet, da... Mange andre bilder som var finere, så desverre.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #6 Skrevet 21. august 2009 Ja, det med tvillingene hvor hun ene drikker av badevannet og hun andre tisser i det var best ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå