Gå til innhold

er dere virkelig så missforøyde med norge ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det virker som om mange mener at ingenting blir gjort her, derfor må ma stemme et parti av helt annet kaliber enn før.

jeg må ærlig talt si at vi er ganske bortkjemte. jeg har ikke satt meg så inn i politikke, men jeg mener vi har det veldig greit.

jeg har måtte gått på skole fra jenta mi var 5 uker pga jeg hadde gått på kurs i hele svangerskapet og hadde dermed ikke rett på penger. annet enn engangsstønaden.

alt har ikke alltid gått min vei, men jeg har aldri ikke kunne ordne opp i det uansett hvor mye masing som måtte til (NAV bl.annet)

vi har så mange ordninger som er bedre enn i andre land, men fortsatt klager vi og vil ha mer.. mye vil ha mer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bokstaven "N" er ikke alltid med i mine setninger på dette tastaturet :P

Skrevet

Såklart det er veldig bra å bo i Norge, men det betyr ikke at man trenger å være enig i hvordan godene blir fordelt. Er jo som oftest rom for forbedringer. Hadde alle vært fornøyd med hvordan landet ble forvaltet og tenkt at man ikke skal klasge fordi det jo er såpass bra i forhold til andre land, så hadde vi ikke kommet oss framover. "Mye vil ha mer" er en nødvendigivis en negativ holdning.

Skrevet

det er jo en ting da.. at en kan se rom for forbedringer, men her snakker folk om at ingenting blir gjort. derfor må helt andre midler igansettes. sier ikke noe slemt om FRP, men at de er så og si rake motsetning til hva som har vært før er jo et faktum.

så vil en stemme på de fordi at norge ikke klarer å få ting gjort. det syns jeg er litt merkelig ting å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...