Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 hmm, jeg har hatt mens smerter i over ei uke nå...tok en test i går men negativ.. mensen har heller ikke kommet og før jeg ble gravid første gang så kom mensen ca dagen etter jeg hadde begynnt å få vondt... jeg fødte for nøyaktig 2 mnd siden bare så det er sagt... første gang vi gjorde det var 6 uker etter, og senere på kvelden den dagen fikk jeg noe som lignet helt på el.slim..derfor jeg lurer, og nå er jeg trøtt hele tia og springer på do og pisser mange ganger, og mensensmerter... men testen var negativ da.... kan det være noe annet enn mensen eller graviditet? noe jeg burde tenke på om et kan vere? takker for alle svar
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 21. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 21. august 2009 ingen med lignende erfaringer her?
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 22. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2009 prøver en sisste gang jeg:)
hippopotamus! Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 Aner ikke. Ville ventet noen dager og testet igjen. Evt kontaktet lege/gynekolog hvis jeg var bekymret
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 22. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2009 ja får ta en ny test neste uke, så se om det har blitt noe anderledes da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå