<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 har hatt flere annonser på barne utstyr og klær på finn.no men har solgt lite eller ingen ting.. er det bare jeg som kjøper brukt??
Gjest Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Jeg gjør Har ingenting imot det Prøvde selv å selge litt barnetøy og diverse,men no luck
Ksenia & Anjem Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 ingen respons på mine annonser heller..
Prish Skrevet 21. august 2009 #5 Skrevet 21. august 2009 Jeg har prøvd flere ganger og handle brukt barnetøy på finn, men hver gang har jeg fått beskjed om at det allerede er solgt...
*Villekulla* Skrevet 21. august 2009 #6 Skrevet 21. august 2009 Jeg har kjøpt masse brukt tøy til sønnen min. Har kjøpt både på finn og qxl. Synes i grunnen det er best å handle på qxl. Har solgt masse selv også. Klærne på finn er som oftest mye høyere priset (man kan ikke regne med å få igjen all verden uansett hvor lite brukt tøyet er). Fine bilder av klærne er alfa omega!
Mrs. Bouquet Skrevet 21. august 2009 #7 Skrevet 21. august 2009 Kanskje du kunne gjøre annonsa di bedre, ofte er det mangel på informasjon eller dårlige bilder som gjør at jeg ikke er interessert.
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 21. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. august 2009 har skrevet utfyllende, og tatt bilder..( gode vil jeg tro.. hehe) og alt jeg selger er enten til halv pris eller mindre... jeg gikk så langt ned i pris på klærne, at det var 1-2 kr pr plagg eller noe... men alikavell ikke noe...
Gjest mphs Skrevet 21. august 2009 #9 Skrevet 21. august 2009 Jeg kjøper noe brukt tøy syns det er litt kjekt. Har prøvde en gang å selge noe av de fineste klærne til barna, men siden jeg ikke fikk noen respons på det gir jeg alt bort. Men alt av barneutstyr har jeg fått solgt etter hvert.
prekæs Skrevet 21. august 2009 #10 Skrevet 21. august 2009 jeg kjøper mye brukt (mest til meg selv og heimen) Men ler meg stort sett nesten i hjel av prisene på Finn, så der kjøper jeg ingenting:)
Gjest -<<- Skrevet 21. august 2009 #11 Skrevet 21. august 2009 Vi kjøper mye brukt tøy, men prisene på finn er ofte absurd høye i forhold til hva vi f.eks finner på loppemarked og fretex.
vi har verdens fineste gull Skrevet 21. august 2009 #12 Skrevet 21. august 2009 Jeg kjøper ingenting brukt på finn (hvertfall ikke klær), Bortsett fra møbler som evt kan males og pusses opp:) Barneklær er så billig nå uansett:)
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 21. august 2009 Forfatter #13 Skrevet 21. august 2009 jeg er nyutdannet, og har 2 små. så de pengene hadde kommet godt med liksom... men hadde ikke lyst å gå enda mere ned i pris... er det mye å selge: elektrisk vugge 700, Disney vippestol 250, lekegrind 500.... er det jeg som håper på for mye eller?
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 21. august 2009 Forfatter #14 Skrevet 21. august 2009 fretex her er det utrolig dyrt synes jeg.. syns de overpriser...
Ranveig R Skrevet 21. august 2009 #15 Skrevet 21. august 2009 Kjøper brukte møblar og utstyr (f.eks. barnevogn), men ikkje barnetøy, med mindre det er noko heilt spesielt. Barnetøy er så billeg at prisen folk vil ha på finn + porto blir sikkert 60-70% av nypris, så då kjøper eg heller nytt. Dessutan har vi arva MYKJE tøy etter andre, og sjølv gir eg vekk det vi ikkje treng.
vi har verdens fineste gull Skrevet 21. august 2009 #16 Skrevet 21. august 2009 velger også å heller gi bort. Synes det er et fint alternativ å sende klær til andre som ikke har det like godt som oss. Skjønner ikke poenget med å SELGE klær for 1-2 kroner. Send heller til Ukrania e.l
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 21. august 2009 Forfatter #17 Skrevet 21. august 2009 1500 kr er mye for noen... blant annet meg... (det jeg skulle selge alle klærne for) men hvordan går man frem for å sende til andre land?
gullgutten_min! Skrevet 21. august 2009 #18 Skrevet 21. august 2009 har nettopp solgt massevis på finn jeg! men absolutt ikke overpriset meg! det gikk veldig fort unna. men hadde også lagt med bilder av alle klærne. har gjerne solgt ting som pakkepriser.. f.eks str 86 og 92 hver for seg og en sum for alt
lille sprelle Skrevet 21. august 2009 #19 Skrevet 21. august 2009 har prøvd, men fant ikke det vi ville ha. har arvet kjempemye, så behovet er ikke så stort (har kanskje brukt ca tre-fire tusen frem til nå - 17 mnd)
Albertine har et barn Skrevet 21. august 2009 #20 Skrevet 21. august 2009 Jeg kjøper gjerne brukt, på finn. Kjøper hovedsaklig møbler (75% av innboet vårt er fra finn.) Har ikke kjøpt klær, men det er fordi jeg synes de fleste annonsene er så rotete. Eksempelvis: "Kasse med jenteklær i str 74-80 selges." Med bilde av kassen??? Jeg vil jo se klærne, i det minste vite hva kassen inneholder, og hvilken stil klærne er i. Eller at selger har lagt ut bilder av hvert plagg, totalt feks 50 bilder. I annonseteksten står det "bilde 1: rosa body, str 74, kr 15, osv". Praktisk det, men det er veldig slitsomt å veksle mellom bildemenyen og tekst-delen på finn, og samtidig forsøke å holde styr på hvilket nr bilde det er. Skal du selge klær, er det best om du enten legger ved et ark på hvert bilde, hvor det står pris, str og hvilken stand den er i, eller at du skriver dette rett på bildet i feks paint. Regner med det er vanskelig å få solgt klær, da mange ikke orker bryet med å sende det. Jeg hadde kjøpt klær om de var fine, og selgeren bodde i samme by som meg. Ellers vil du nok få solgt barneutstyret etterhvert, så lenge prisen er riktig. Jeg solgt nettopp lekegrind på finn til 600 kr, men den var mørkebrun. Tror nok ikke du får 500 for grinda di hvis den er bjørk, da disse finnes rimelige i butikken. Ønsker deg lykke til med salget ihvertfall; finn.no er bra for miljøet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå