Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Må ha noe festmusikk, noe det er bra å danse litt til Gammel og ny musikk, spiller ingen rolle... =)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 SOS- Rihanna Bug a boo- Destinys child Please don't stop the music-Rihanna Independent woman-Destinys child Det meste av Michael jackson som det er litt futt i: Bad, Thriller, Billy Jean, The way you make me feel, Black or White... Har dessverre nettopp formatert harddisken og ikke lagt inn musikken min på nytt, så jeg kommer ikke på så mye i farten.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #5 Skrevet 21. august 2009 M.I.A - Bamboo Banga Santogold - You´ll find a way (remix) Justice - We are your friends Pakito - You wanna rock Dragonette - I get around (midnight juggernauts remix) Kelly Rowland - Work (Freemasons remix) Bodyrox - Yeah Yeah Lo-Fi-Fnk - Wake up N*E*R*D - Everyone nose (Remix feat kanye west) Booka Shade - Night Falls
Tokatter_USA Skrevet 22. august 2009 #6 Skrevet 22. august 2009 Aretha Franklin: R.E.S.P.E.C.T. Talking Heads: Burning Down the House Eller du kan høre med datteren min (4 år), som hadde tatt på seg rosa truse, rosa trøye og et lite tyllskjørt og ville ha "ballerinamusikk" å danse til. Hva er det da? ville vi vite. "Byggmester Bob!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå