Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Jeg har under 3 uker til termin. Har gjennomsvangerskapet, både dette og det forrige latt mannen dra ut på byen. Aldri sagt nei. Han er jo ikke den som fester mest, men i sommer har det vært i alle fall annen hver helg... Men de 3 siste ukene før termin har jeg sagt stopp. Han virket litt sur for det, så jeg sa nå at han fikk nå bare dra ut å drikke hvis det var det han ville. Orker ikke noe surmuling. Men han sa at han skulle ikke det. Nå er det en kamerat som driver å maser om et arrangement han MÅ være med på. Og han sier han skal prøve, bare den ungen kommer seg ut først... Jeg blir så irritert kjenner jeg. Tar det som en selvfølge at jeg skal sitte hjemme med barna og han kan fortsette som han vil. Og sier jeg at han må ta ansvar han også, så sier han at han skal få moren sin til å sitte barnevakt så han kan dra ut, så kan jeg gjøre hva jeg vil. Men jeg synes ikke det er riktig. Synes han skal prioritere familien sin litt etter at vi har fått et nytt familiemedlem... Er jeg urimelig, eller er det han som ikke har skjønt noe her??
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 enig med deg jeg da! mye kan skje på de 3 ukene, jeg kommer til å be gubben om det samme tror ikke han sier noe på det, men jeg vet jo aldri! prioriteringen som er riktig her er jo selvsagt å ikke drikke, og å være tilgjengelig hvis noe skulle skje!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå