Gå til innhold

NÅ er jeg ganske frustrert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble strippet tirsdag, og torsdag. Var ikke moden på tirsdag, men på torsdag hadde jeg 2-3 cm åpning og livmor munnen var blitt mykere..

Men sitter her da.. Uten et eneste tegn til noe som helst... Drikker bringebærblad-te og spiser kapsler.. Har gått og hentet mini i barnehagen i dag med så rask gange jeg klarte... Går mye i trapper også, da vi har toalettet i andre etasje.. "hoppet" litt rundt på gulvet med mini i stad...

Finnes det noen tips for å få i gang dette, eller har bare frøkna bestemt seg for å drøye lengst mulig????

Merker jeg blir litt små-frustrert over at ingenting skjer....... *sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvorfor sånn hast?

Du har jo ikke termin før om 2 uker.

Skrevet

Fordi førstefødte kom en uke for tidlig og var da 4,2kg, pluss at jeg har store plager med bekkenet, og er rett og slett skikkelig lei nå. De ville ikke sette meg i gang pga at jeg var umoden på tirsdag, men ville heller prøve å strippe meg.. Frøkna i magen ligger allerede over snittet, så dette er noe jeg virkelig bli ferdig med nå...

Men når jeg hører andre som blir strippet, så har fødselen startet relativt rask etterpå, mens her er det jo helt stille.. Ikke en kynner en gang har jeg hatt i dag.. Men masse liv da:)

Skrevet

Er rett og slett iekke alle som har virkning av å bli strippet.

Hadde det vært en sikker igansettingmetode hadde nok modningtablettene blitt fjernet.

Fødte forrige gang ei på 4370, og jeg kan godt gå til termin denne gangen, men ikke en time over.....har jeg bestemt, ha ha ha.

Skrevet

Hehe.. Jeg er så lei nå, så nå vil jeg bare få vesla ut.. Men er jo bare fint hvis du vil gå til termin da:) Men jeg skal tilbake på sykehuset på tirsdag for ny kontroll, evt igangsettelse om jeg har modnet godt. Men håper jo heller at det skjer av seg selv... Og det iallefall i løpet av helga.. ;)

Skrevet

Kan noen forklare meg hva det vil si å bli strippet?

Skrevet

Skal prøve å forklare deg det:)

JM eller lege stripper deg ved at de putter noen fingre langt inn i underlivet ditt og tøyer/strekker livmormunnen din. De sjekker da om denne er myk og om du har noen åpning. Du blir da også sjekka om du er moden. Dette kan hjelpe å få i gang fødselen, men er ikke brukt for å få i gang fødselen. Så selv om jeg har blitt strippet 2 ganger denne uka, så merker jeg ikke at noe er på gange enda liksom..

Forstod du noe av dette? Er ikke så flink til å forklare meg da skjønner du.. hehe..

Skrevet

Her var det lukket og låst selv etter alle trix i boka var prøvd ut.

18 dager etter terminen ble det KS ettersom det ikke skjedde en dritt.. :/

Skrevet

Nei æsj, ikke si det da.. Tror nemlig hun frøkna i magen her også har bestemt seg for å drøye lengst mulig... Har ikke merket noe i dag heller, så blir jo bare mer og mer frustrert for hvert sekund...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...