♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Og det blei ei JENTE )) Nå er det 100% sikker ) Hun lå å skrevte, så fikk sett tydelig dei 3 hvite strekene som tilsier jente ) Så det var deilig å få det bekrefta 100% )) Men er også glad for jeg fikk en til UL.. legen faant ut at morkaken ligger litt for langt ned, så skal tilbake til kontroll i uke 36 for å se om den ligger på samme plass eller om den har beveget seg opp... Syns det er veeeeeldig merkelig at han andre legen ikje så det sist Fredag??? Ein til grunn for å ikke stole på han!!!!!! gggrrrrr.... Men nå er jeg bare såååå glad, går rundt på ei rosa sky ))
Karma! Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 var det i fl fjord? måtte bare spør om det var han "unge" som ikke oppdaga det sist? og han andre denne ganga?
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 21. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2009 Ja, va i flekkefjord... Og ja mullan (han unge) som ikje såg det sist fredag og ruff som såg det i dag..!!! så stole ikje et sekund på mullan!!!!! he unoter me han fra før av..!!
Karma! Skrevet 21. august 2009 #5 Skrevet 21. august 2009 usj- har samme inntrykk :-( kommer til å bestille privat ul hvis ikke det er ruff når jeg skal! :-/
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 21. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2009 det e bare å ringte te sykehuset å få ein ny time og sei du vil ha ruff.. det gjor eg, ingen problem.. og eg forklarte te ruff koffor eg kom tebage ette så kort tid... det va heilt greit.. ) så anbefale deg det, ikje trengte eg å betala nåe hellar :)
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 21. august 2009 #7 Skrevet 21. august 2009 kem va du t sist? mulan ? ellar det ubruklie kvinfolke av en gyn de har der? skal på tirsdag å krysser alt jeg har på at jeg slipper hu dama uten sosiale antenner!
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 21. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. august 2009 var hos mullan sist fredag ja og ruff i dag... hehe, har aldri vert hos ho dama.. men he hørt myyye om ho ja, alle he sagt ho e pyton og bryr seg ikje om nåe..!!!! fer håba du sleppe ho på tirsdag...!
Karma! Skrevet 21. august 2009 #9 Skrevet 21. august 2009 det er jo igrunn litt "fælt" at vi sitter igjen med samme inntrykk.. det er en såpass liten avd. og de prøver jo å skryte på seg at de er bedre enn ssk.. det er en av grunnen til jeg skal til kr sand å føde! for hvis det hadde skjedd noe og ruff ikke var på vakt tror jeg jeg hadde tvingt mannen min til å gå derifra hehe
Karma! Skrevet 21. august 2009 #10 Skrevet 21. august 2009 at vi skulle gått der i fra vel og merke..
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 21. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 21. august 2009 hehe ) merkelig at dei har sånn et menneske som gyn.. du ska føda i kr.sand ja.. blir her på sykehuset for min del, så fer me satse på at alt går så fint som sist )
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 21. august 2009 #12 Skrevet 21. august 2009 lurer på hvor lang turnus di har ber på mine knær at de har 2 uker på å to av hehe var der for 2-3 uker siden da var de hu dama. spurte om kjønnet lå så fint til men nei hu nekta plent å si noe sa bare at d var ikke derfor jeg var der. deler av samtalen måtte eg ta på engelsk for hu fatta jo ikkje norsk! nei vet du va da klarer jeg meg fint selv og bestiller ny time. hehe skal til 3d 1 okt. mulig jeg tar en vanlig ultralyd til før den tid i stavanger er en helt fantastisk jordmor der hun driver privat 1 ukes ventetid å hun har vanlig å 3d
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 21. august 2009 Forfatter #13 Skrevet 21. august 2009 ja, he hørt at ho ikje vil sei kjønnet vist enn spør.. syns det e heilt idiotisk..!!! morro at du ska på 3d, der fer du iallefall svar på alt du spør om )
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 21. august 2009 #14 Skrevet 21. august 2009 har nå studert ultralydbilder på nett i tilfelle d er hu som er der. så nå vet jeg va jeg skal kikke etter hehe
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 21. august 2009 Forfatter #15 Skrevet 21. august 2009 hehe ;) jenta i magen her låg å skreva te tusen, så eg såg dei 3 hvite strekene som sier jente.. men eg spurte ikje før på slutten hehe... men måtte ha svar fra Ruff )
NostraStoria Skrevet 21. august 2009 #16 Skrevet 21. august 2009 Gratulerer så mye med jente!!! Var bra du fikk en bedre gynekolog denne gangen da Skulle nå bare mangle spør du meg!
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 21. august 2009 Forfatter #17 Skrevet 21. august 2009 Tusen Takk Lillegull )) Ja, er glad for eg fekk en ny time ja.. så nå har 100 murstein falt av skuldra mi.. så nå skal jeg kose meg med Emilie og prinsessa i magen ) og selvfølgelig mannen hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå