Gå til innhold

Når gikk dere over fra sprinkelseng til vanlig seng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min fyller to år i morgen og klarer snart å klatre ut av sprinkelsenga.

Har dere hatt problemer med at barnet da går ut av senga så fort det er våkent om morgenen (tidligere enn vanlig)?Sprinkelsenga er veldig grei sånn sett da han sitter og skravler litt for seg selv før han roper på oss og skal opp :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldste fekk stor seng då han var ca 2 år og 6 veker gamal. Trur første gong han gjekk ut av senga til "feil" tid var rundt 3-årsalderen :o)

Han ligg og les eller leikar før han sovnar, noko han aldri gjorde i sprinkelsenga. Når han våknar trur eg han står opp umiddelbart, han må tisse då...

Skrevet

bytta seng da ungen hoppa ut av den hele tiden.. da var han 1,5 år

Skrevet

2 år og 3 mnd byttet vi, da hadde han knekket koden og var ute av sengen mye...da byttet vi til vanlig seng og å gå ut av sengen var ikke like spennende så da la han seg mye roligere. Men tiden med at han synger og prater for seg selv er over, nå er det strake veien til foreldresov så snart han våkner ,-)

Skrevet

Da han var 3år.

Hadde aldri problem om natten at han gikk ut av senga si - derimot om morgenen så jeg ikke på som noe problem.

Da kom han og la seg med oss.

Når han fikk den andre senga, er rutinene det samme.

Kommer aldri ut om natten, men etter kl er blitt 06-07 kommer en liten gutt traskende inn for å sove mer på rommet vårt :o)

Skrevet

begge mine var ca 2 år da de byttet over til stor seng.

de har aldri gått ut av senga selv før de var nesten 4 år de...

har de våkna på natta og sånn har de bare ropt på oss..

Skrevet

Begge var 2 år og 3 mnd.

Ville byttet hvis han klatrer over, ja.

Skrevet

hun byttet da hun var 19 mnd. har gått helt fint..;) det nærmer seg 2 år siden vi byttet nå....

Mini på 15 mnd kommer til å bytte over til jul eller noe tenkte jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...