Biola:) Mamma og gravid Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 I dag var samboer og jeg på ultralyd som vi har bestilt privat, og for en opplevelse!!! Dette vil jeg anbefale til alle, det blir så mye mer virkelig at det faktisk er en baby i magen:) Jeg trodde vi var 13+1 i dag, og i følge målene på fosteret stemte det på dagen. H*n var 7 cm lang, og bevegde seg masse:) Det var så godt å se at hjertet slår (selvom vi har hørt det på kontrollen hos legen) og at alt så normalt ut:) Nakkefolden var fin og det var lett å telle 10 fingre og 10 tær. Utrolig at det er en så "ferdig baby" i magen etter så få uker! Jeg ville bare dele min og samboers fantastiske ultralydopplevelse!
Cupcake! Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Åååå så gøy Biola:). Jeg må nok smøre meg med tålmodighet og vente noen uker til før det blir min tur. Skulle vært ul på alle kontroller. Det er jo ingenting som fjerner bekymringer mer enn en vellykket ul. :-)
Sandy84 Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Hei! Kjempefint at dere fikk se lille nurket da:) Helt utrolig å se at det faktisk er en liten baby inni der allerede ja! Jeg bare lurte på om det var mulig å se kjønn da? Neste uke skal jeg på ul hos legen min, er da 15 uker, kan han se dette da? Bare lurer:) Super opplevelse for dere:)
Biola:) Mamma og gravid Skrevet 22. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2009 Ja, du har masse å glede deg til, Sept08+spirer&gror:) Det vet du jo siden du har barn fra før, man får en helt fantastisk ro i kroppen når man ser at fosteret har det supert i magen og vokser akkurat som det skal! Du får smøre deg med tålmodighet, og glede deg masse:) Og Sandy84; gynekologen lette faktisk etter kjønnet, siden samboer spurte om hun ville se etter. Hun lette lenge og sa at hun i noen tilfeller kunne se kjønnet så tidlig, da særlig på gutter. Men hun fant ikke noe tydelig kjønnsorgan, og dermed styrker det min tro på at jeg bærer på en liten jente, hehe:) Men samboer er fremdeles overbevist om at det er en gutt som bare gjemte stellet sitt:) Så det er altså absolutt en mulighet for at du får vite kjønn i uke 15! Masse lykke til, det er en stor opplevelse:)
Biola:) Mamma og gravid Skrevet 22. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2009 Opp! Det ble jo ikke registrert at jeg har svart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå