Gå til innhold

lukta av vaskemiddel !!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sku vaske klær i ste ! Åh, lokta av skyllemiddel å vaskepulver e himmelsk ! Trudde ikke æ hadde nånn rare lyster, men joda :P Sitter å lokter til æ blir kvalm :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe,så rart.Jeg har det samme som deg.Venter mitt 3 barn nå.Har aldri hatt det sånn før.Jeg bare ææælsker ren lukt av vaskemiddler.Pulver til og vaske klær og når jeg åpner maskinen når oppvaskmaskinen holder på.:):)Kan ikke få nåkk duft,hehe.Håper det ikke er skadelig,hehe.

Skrevet

Godt det ikke bare er meg! Det lukter jo godt i utgangspunktet, men har ikke opplevd at jeg har lyst til å nærmest sniffe det.

Jeg trodde disse luktene og lystene var noe som hørte til i 1. og 2. trimester, men neida.

Her om dagen skulle jeg vaske kjøkkenbenken med jif-kjøkken. Det var herlig å lukte på det.

Så skulle jeg vaske noen møbler med sånn forvask før man maler og det var enda bedre. Jeg ville ikke tømme vaskebøtta, men bare la den stå på badet slik at jeg kunne lukte på det.

Så skulle jeg vaske gulv nå da, med en dæsj grønnsåpe i. Å herrejemini for en himmelsk lukt. Jeg klarer ikke å la vær å trekke det godt inn gjennom nesen. Men bare en gang da, er kanskje ikke helt sunt å stå å lukte for mye på dette :P

Skrevet

Hehe, jeg har det på samme måte, samme med mykgjøringsmiddelet, det er nesten enda bedre

Kjæresten min ler av meg:-)

Skrevet

Samme her! Forige svangerskap hadde jeg ei bøtte med grønnsåpevann stående ved siden av meg fordi jeg syntes lukta var himmelsk, måttte tømme det ut så snart mannen kom hjem da, han syntes ikke det var like fantastisk..!

Skrevet

Åh, jeg har lyst å spise vaskepulver..

Og vedkubber :c/

Skrevet

åhhhhh nydelig er det.. satt og ventet på elkjøp er om dagen og sa til samboer at det lukta så himmelsk, så meg rundt og rett bak oss sto det flere paller med vaskemiddel... hehe nydelig 0)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...