Gå til innhold

skal til innvendig ul kl 20 i kveld, men......

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror dere han kan se noe visst jeg er bare i uke 4 no???

visst terminberegningen her inne stemmer overens med graviditeten da:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vet?

håper virkelig han kan se noe, for det er privat og ganske dyrt :P

Skrevet

Tror ikke du kan se så mye i uke 4 nei.

Jeg var i uke 5+? å da såg vi ingenting, han anbefalte oss å komme tilbake i uke 7 ca.

Lykke til :)

Skrevet

Ikke noe særlig, nei. Kanskje en liten flekk. Om du venter til du har passert seks uker er sjansen greit for å se hjerteslag.

Skrevet

men kan han se en evt fostersekk???

jeg har nemlig gått på noen tabletter som heter primolut, som skal få menstruasjonen fortere i gang så jeg kunne begynne på p-pillen, men når jeg ikke fikk noe blødning, så ante jeg mine følelser :P som viste seg å være helt riktig :P hehe.

men vil jo gjerne se om det stemmer eller ikke, så visst han ser i det minste en fostersekk så er jeg fornøyd så langt :P

Skrevet

du kan bare se fortykkede slimhinner i uke 4....

jeg var på ul i uke 5 og så kun fortykkede slimhinner da også.. var på en uke etter det så vi et fosteranlegg, og uken etter der et bankende hjerte..:)

og i dag 8 uker senere så jeg en frisk liten krabat:)

Skrevet

HVORDAN GIKK DET PÅ ULen?????

jeg fikk beskjed om at uke6 var for tidlig,men skal i uke 7/8... :)

Skrevet

Jeg dytter her! Hvordan gikk det?

Jeg var på UL i uke 8 og så tydelig fosteret med bein og armer og hjertet som slo. Plommesekken hang på og:) Veldig spessielt var det, tårene mine bare trillte av glede:-)

Skrevet

Var på ul i uke 4 og så ikke noe annet enn tykkere slimhinner noe som kunne tyde på graviditet.

Skrevet

var det ikke du som hadde positive tester tidligere mnd her også?

håper de ser noe mere nå :)

Skrevet

hei :)

det var meg som hadde positive tester tidligere ja :) men det var med spiralen, no tok jeg den ut den 11 aug, og ble jo tydeligvis gravid med en gang igjen :P

var på innvendig UL i går kveld hos sentrumslegene, og han kunne se at jeg var gravid ja :) så ikke noe foster, men noe som var bitte lite, ca 4mm stor..... så jeg er ca i 4 uke no:p

bare litt irriterende at jeg merker det på kroppen så utrolig tidlig.......... merker det jo lenge før jeg skal ha mens, hver gang :P hehe

Men en ting må jeg si.... jeg har kun fått positive tester med Aco preg sine grav.tester... så disse må jo være veldig sensitiv, for jeg testet med cb i går, å denne ble negativ......

Skrevet

grattulerer:) mortensen du var hos? han er kjempeflink:) anbef virkelig han på det varmeste:)

Skrevet

vet ikke hva han het, så hvertfall litt ut som et lik eller noe :P hehe.... men han var veldig flink ;) tok seg god tid, å spurte om alt mulig:)

men synes de var litt i dyreste laget da.....

andre private tar jo ca 500-700kr...

Skrevet

Jeg betalte 900 for privat tidlig ultralyd, tror det er ganske normal pris. Vet ikke hva du betalte, men mulig han tok enda mer fordi det var på kveldstid.

Skrevet

jeg betalte 1080kr, kan godt være fordi det var på kveldsstid. Men vet at en som heter ingrid borthen tar ca 500, og hun tar på kvelden mest, og er skikkelig flink.

Skrevet

Mortensen er sentrumslegene, og han er kjempeflink! Jeg gikk til ham fast i begynnelsen av svangerskapet pga tidligere aborter. Han har skikkelig peiling :-)

Skrevet

ja han virket veldig flink :) bare så litt blek ut :P hehe

er dumt at frikortet ikke hjelper der:p visst ikke ville jeg også gått der fast gjennom dette svangerskapet også.... men det har jeg jo IKKE råd til :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...