Gå til innhold

Kan leger skrive ut efedrin til pasienter med spiseforstyrrelser?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dette er å betrakte som en overskridelse av resepttlisensen.

Skrevet

Da burde kanskje noen melde ham. Hun det gjelder ble jo ikke akkurat noe friskere av å få de tablettene, virker det som. Når navnet hennes er kjent kan vel noen finne fram til hvem som er legen hennes, i et pasientregister, kanskje? Men går man fram for å finne ut det?

Skrevet

tror ikke det du;) har nemlig bodd i både nord og sør, så har hatt flere fastleger! Og skal du forresten anmelde legen må du anmelde hele poliklinikken også;) tror du vil slite litt der... Det ble ikke gitt uten grunn

Skrevet

Er dette den samme poliklinikken du hadde time hos men aldri oppsøkte (i nord)???

Skrevet

Det vet du ikke;) vi har visst mange poliklinikker i landet ;)

Skrevet

Du skjønner ikke når du har dummet deg ut, du?

Skrevet

Jeg tror hun har litt problemer med å huske hva hun har sagt til hvem, for å si det pent.

Skrevet

Dummet meg ut? For hva da? At jeg fikk en resept av legen min for 2-3 år siden? Og fordi jeg ikke syntes en med bmi under 27 skal få reductil, selv om jeg har fått medisiner som ikke egentlig er beregnet på min type sykdom selv, for 2-3 ÅR siden?

hahaha, Spar meg, viiirkelig;)

Skrevet

Snakk om hvem som har probleeeeemer!

Ligger å stalker å husker hvert jævla move jeg gjør ;)

det er GANSKE mange medlemmer her inne, og jeg er her inne SJELDEN! likevel er det MEG dere legger merke til og "tilfeldigvis" bare uhsker... yeah right! we know better!

smuuud

ha en fin helg da, stalkers

Skrevet

Nei, spar oss!

Folk er lei deg og eksponeringsbehovet ditt her inne. Du har ikke holdt lav nok profil etter du fødte, siden de fleste får deg umiddelbart i vrangstrupen når du dukker opp igjen.

Få det inn i nøtta, da!

Skrevet

For å gjenta fra den andre tråden:

"Det er ingens om stalker deg, Babygullz. Den paranoiaen kan du legge bort. Du skjønner det at folk har en tendens til å huske innlegg som blir postet og gjentatt til det kjedsommelige, slik dine gjorde under eksponeringsbehovet du hadde under svangerskapet ditt.

Kanskje du skal få deg et liv som ikke innebærer utbasunering av alt det innebærer til totalt fremmede på nettet, og lesere av VI Menn?

Synes synd på deg! Jeg vet at det ikke drøyer så voldsomt lenge før du ender opp alene..."

Skrevet

uff nei nåååå burde jeg sannelig slette profilen min her inne.. hele livet mitt faller i grus.

De fleste?

tror ikke det er så forbanna mange lille megge=)

de fleste liker meg veldig godt, jeg er både søt og snill jeg ;)

Skrevet

Ha eggstokker nok til å stå fram med nick når du angriper en bruker slik, anonym! Og snakk for deg selv. "Alle her er lei av" - hva vet du om det? Og **Babygullz&Vilde Alexandra** - jeg synes ikke du skal nedverdige deg til å svare på sjofle angrep fra anonyme.

Skrevet

Ikke mye søt lengre når man tar bort sparkel, plastikk og blekk fra totalen. Da ender man opp med en helt gjennomsnittlig utseende jente, som er lavere og tynnere enn gjennomsnittet ellers.

Desverre er ikke så mange andre enn Tesseliten som har så mye til overs for deg, men du må jo gjerne fortsette å tro det motsatte.

En siste sak: Ingen trenger å stalke noen som smører seg ut fremfor utsynet til alle og enhver!

Skrevet

thnks prebs =)

Enig i den... ill be quiet from now on ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...