Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har et sjal å anbefale? Har lyst på et som man knyter på seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei men lurer på det samme selv.

Skrevet

SleepyWrap. Elastisk. Enkelt. Digger det og gullgutten likeså :-)

Skrevet

Vi har et elastisk sjal kalt Sino. Synes ikke den er vanskelig å ta på, men er veldig varmt.

Skrevet

Har en del forskjellige som vi bruker :) Har hatt en SleepyWrap, siden fødselen og bruker den fortsatt (gutten er 4 mnd). Synes den er mest behagelig og gutten ELSKER den!! Blir litt bedre nå utover høsten, men om sommeren var den litt for varmt å bruke synes jeg..

Kjøpte en fin Mei tai som vi også er veldig fornøyd med, men i likhet med SleepyWrapen synes jeg de er litt vanskelige å ta på seg når man allerede er ute, når stroppene henger ned på gulvet/bakken mens man knuter.. Disse 2 bruker jeg mest hvis jeg har planlagt å bære han, slik at jeg tar det på før vi drar hjemmefra..

Har også sydd noe lommeslynger som jeg synes ikke er i nærheten så behagelig som de 2 andre, men de er veldig lette og raske å ta på, og ikke minst så passer dem fint i stellebagen :)

Elsker å bære gutten min, så synes det er deilig å ha litt forskjellige man kan veksle mellom :) Men om vi skulle bare hatt en type, så ville det nok vært SleepyWrapen eller en annen type elastisksjal...

Skrevet

Jeg har et TricotSlen sjal som er utrolig godt å bære. er nok litt varmt på sommeren, men perfekt nå som det begynner å bli litt kjøligere. Mini elsker det, men nå har jeg også en Manduca så bruker det mest.

Ta en titt på tettinntil.no, der er det mye tips fra folk som stort sett bare bruker bæretøy. Vet ikke hvor du bor, men hvis det er i nærheten av Oslo har de bæretreff i Pilestredet park hver torsdag kl. ett. Da går det an å prøve forskjellige ting. Det er bæretreff andre steder i landet også, men vet ikke hvor.

Skrevet

Looma - vi er kjempefornøyd! Elastisk bæresjal i litt sånn T-skjorte-stoff. Svensk merke, passer også veldig bra til menn. Kan bare slenge det i vaskemaskinen også. Har brukt det fra nyfødt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...