Gå til innhold

Har dere montert og gjort klar vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke gjort den ennå, ikke pakket fødebagen heller. Er 36+1.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 38+1 og har ikke pakket fødebag. Bør vel snart begynne :) Vogna står i boden, vognbagen står her inne. Men du skal vel ikke ta med vogna på sykehuset?? eller er det vanlig da?

Skrevet

vogna står klar de i butikken monterte den sammen før vi hentet den. gratis så da sier en ikke nei takk til det...

Skrevet

Ja nå er det meste klart, ikke det at jeg tror det vil skje noe de nærmeste dagene men man vet jo aldri.. 38+3. Rommet, sengen og vognen er klar, bagen er ikke helt klar, mangler litt klær o.l til meg =)

Skrevet

Alt er klart no, 20 dager igjen=)

Skrevet

Blir i løpet av helga. 39 uker i dag :-)

Skrevet

haha :P Vi kjøpte vogna da jeg var 12 uker på vei. Da var drømmevogna på tilbud. Den stod på hemsen i 1 uke, og da klarte jeg ikke å styre meg. Vogna ble montert og har stått klar siden. Har ofte vert oppe på hemsen og bare sett på den og trillet litt på den. Herregud, jeg høres psycho ut :P

Skrevet

Jeg hadde egentlig fått en eldre emmaljunga vogn. Hadde tenkt å bruke denne, helt til jeg fant ett tilbud på simo duo vogn som jeg ikke klarte å motstå. Bestilte vogna for 4 daga siden og den kom i posten i dag=) Og er ferdig montert=)

Så no har eg to vogna=) hihi

Skrevet

Er 37+5. Sengen var ferdig oppredd for en uke siden (dekket til med et stort håndkle så den ikke skal støve ned), stellekommoden er vasket og fylt opp, barnevognen er sammensatt og oppredd, alle klær opp til str 68 er vasket, fødebagen var pakket i uke 32, men har blitt pakket opp og ned flere ganger...... men står klar;) blir litt fullere for hver ompakking;)

Må bare vaske myggnettingen til vognen, så er alt klart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...