Gå til innhold

Det rareste jeg har sett på ultralyden, he he..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 2 barn fra för og venter nr 3. Var på ultralyd for en uke siden. Fikk da se noe helt utrolig (synes nå jeg da). Plutselig satt den lille krabaten på knärne og rykkte i navelstrengen! Fram og tilbake rykkte han den. -Hva gjör han? spurte jeg. -Sitter han og rykker i navlestrengen?? -Ja sa ho, de gjör det av og til, de trener griperefleksen. -Han kan ikke dra i stykker den eller? spurte jeg, og det kunne han jo selvfölgelig ikke

:-).. -Ja ja, han har jo ingenting annet å lege med der inne så han får jo få låv til det, lo jeg.

Ho sa at ho ikke brukte si det til mödrene for det var mange som da ble urolige. Jeg har aldrig hört om dette för jeg og synes at vi hadde litt flaks at vi fikk se det på ultralyden. Så ikke det med de 2 förste.

Spesiellt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så heldig du er som fikk se det! Jeg har lest om det, (tror det var i "På vei" av Gro Nylander,) men det mest spennende vår gjorde var å NESTEN klare å suge på totten....

Er det ikke snålt hva de faktisk tar seg til der inne?

Skrevet

Haha, så kult :-)

Skrevet

Så morsomt! Har aldri hørt at de kan gjøre sånt. Må jo ha vært en spesiell opplevelse for dere. Som om han undersøkte om navlestrengen satt fast i noe og prøvde å dra den frem, sånn som unger gjør med små trerøtter. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...