frinella Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Er det bare meg her i verden som ikke, vet hvor mange sting som ble sydd, om jeg mistet mye blod, om jeg prompet osv men jeg vet at jeg fikk alt av smertelindring som finnes og at fødslen gikk bra:) ut kom det et lite mirakel. og har ikke lyst å gjøre det der en gang til.
mamma >to gull Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Jeg vet jeg sydde en god del, de holdt på en stund, men ikke peiling hvor mange sting. Jeg vet jeg mistet en god del blod (måtte ikke få blod), men vet ikke hvor mye jeg mistet. Detaljene var lissom ikke så farlig der og da..hehe..Jeg hadde mere nok med en liten baby som jeg hadde presset ut til denne verden:)
nitro circus Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Man har jo som oftest nok med det mirakelet som har skjedd......men noen ganger er det endel andre dataljer som også spiller inn. Om man ikke husker dem fra de minuttene der, så er det mange som skaffer seg utskrift av den medisinske journalen, og fødselsforløpet... Der er det nok av info.
rima Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Før jeg dro fra sykehuset ba jeg om utskrift av alt som var skrevet ifbm fødselen. Fikk flere ark der det sto alt fra riestyrke til når vannavgang var og mye mer som jeg ikke husker nå. Det går også an å be om å få kopi av det som sendes til legekontoret ditt etter fødselen.
Rødhette <309+<312 Skrevet 21. august 2009 #5 Skrevet 21. august 2009 må man ringe til sykehuset for å få utskift av fødselsforløpet og det som er skrevet i jornalen? eller sendtes alt det til legen min?
svirrehodet Skrevet 21. august 2009 #6 Skrevet 21. august 2009 jeg fikk med mitt da vi reiste fra hotellet, men legen hadde også kopi av alt da jeg kom på 6 ukerskontroll
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 21. august 2009 #7 Skrevet 21. august 2009 med første mann fikk jeg så ogsi ikke vite noen ting, men med andremann fikk jeg vite ALT hehe...) hadde en kjempe allright jordmor som gikk igjennom hver minste detalj med meg...synes det var veldig greit jeg...) men det kan hende at det har noe med at jeg fødte på normalenheten første gangen og spesial enheten andre gangen (ble satt igang) de på spesialenheten er nok litt mer "drevene" eller tar kanskje litt mer hensyn for de er vant med mye rart....sånn følte jeg det hvertfall... de var veldig flinke til å forklare alt som skjedde hele tiden iforhold til første gangen (da jeg egentlig kunne trengt det) da var lixom alt en selvfølge...
b10na&lillegull Skrevet 21. august 2009 #8 Skrevet 21. august 2009 Aner ikke antall sting, ble sydd i 1t+40min Står ikke på fødejournalen heller lurer veldig på det
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 21. august 2009 #9 Skrevet 21. august 2009 Hvor mange sting vet jeg ikke, bare at de holdt på en time med å sy.. Vet at jeg mistet en del blod. Om jeg prompet? Jeg var for langt vekke tror jeg - til å tenke på det Jeg vet også at jeg ikke fikk smertelindring (epidural eller lystgass) og at jeg heller ikke fikk bedøvelse da de klippet. (Det merket jeg godt, for å si det slik!) Husker endel. men mye er blitt fortalt igjen også da. AV søstrenene mine som var med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå