Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Hei på dere Jeg har vurdert lenge å ta jordmorutdannelsen. virker som en kjempe kjekt yrke i et godt arbeidsmiljø Noen her inne som har peiling på dette yrket?? lønn, utdanning, osv,osv.. håper på hjelpelige svar.. Klem =)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 utdanning; først 3 år på sykepleien, deretter må du jobbe 2 år som sykepleier før du kan søke på jrodmorutdanningen som er 2 år.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 betklager, feil info! du må jobbe 1 år med relevant praksis etter sykepleien for å kunne komme inn ikke to år.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 takk for det. det var slik jeg trodde det vaar også Peiling på lønn før/etter tillegg?? :S De tjener vel ganske bra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå