Gå til innhold

peiling på jordmoruttdannelse?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere :)

 

Jeg har vurdert lenge å ta jordmorutdannelsen. virker som en kjempe kjekt yrke i et godt arbeidsmiljø :)

 

Noen her inne som har peiling på dette yrket?? lønn, utdanning, osv,osv.. håper på hjelpelige svar..

 

Klem =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

utdanning;

først 3 år på sykepleien, deretter må du jobbe 2 år som sykepleier før du kan søke på jrodmorutdanningen som er 2 år.

Skrevet

betklager, feil info! du må jobbe 1 år med relevant praksis etter sykepleien for å kunne komme inn :) ikke to år.

Skrevet

takk for det. det var slik jeg trodde det vaar også :)

Peiling på lønn før/etter tillegg?? :S

 

De tjener vel ganske bra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...