babyklar er lykkelig :) Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 andre her som har magesmerter øverst i epigastriet? like under ribbeinsbuen? har hatt det ett par uker nå, og synes ikke det blir bedre.. først tenkte jeg at jeg kanskje er forstoppet, men det er jeg ikke.. så har tenkt brystbrann.. blir bekymret når jeg leser om svangerskapsforgiftning.. har også hatt vondt nede på flankene på ryggen. har hatt svangerskapsforgiftning tidligere.. men for ett par uker siden var BT fin, og urinprøve for noen dager siden var også fin.. så er kanskje bare hysterisk, men skjønner ikke helt hva disse smertene er. di er ikke veldig sterke, mest bare murringer..
babyklar er lykkelig :) Skrevet 21. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 21. august 2009 glemte å skrive at jeg har fått 0-1 på ødem allerede... men har hatt 3 i ødem begge svangerskap tidligere så får mye væske i kroppen da..
babyklar er lykkelig :) Skrevet 21. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2009 ingen? skal til jordmor om to uker så skal snakke med henne da.. men hadde vært litt greit å høre hva andre opplever..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå