Gå til innhold

Mesorb og olje til bæsjebleiene, men hva slags olje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer litt å bruke Mesorb og olje i stedet for våtservietter eller kluter, men hva slags olje bruker man?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bruke akkurat hva du vil - fra olivenolje eller solsikkeolje fra kjøkkenbenken til egne babyoljer :-)

Vi bruker Neutral sin, god, drøy og rimelig, og 100% fri for lumske stoffer og parfyme.

Skrevet

Ja, for jeg har hørt at det ikke er noe vits i å kjøpe noen dyr olje når man kan bruke hva som helst. Kjøper dere Mesorb på Apoteket eller? Hvor mye koster det for en pakke sånn ca?

Skrevet

tar jeg ikke helt feil så er det litt over 20 kr per pakke 10x10cm og 100 stk(??? mange)

Skrevet

MesoFT, de koster 25 kroner for en pakke på 10x10cm, 10 stk i pakka.

Til eldtemann hadde jeg olje i vannet jeg la de i, lagde til noen dager av gangen. Men da veslefrøkna kom fuktet jeg de heller under springen i vasket bare med Mesoft og rent vann. Det fungerte like bra, om ikke bedre.

Skrevet

er vel strengtatt 100stk i pakka og ikke bare 10;)

Skrevet

Ha ha, meSOFT, selvfølgelig. Er jo sykepleier så burde vite hva de heter, ha ha (skylder på at jeg har vært sykemeldt en stund... )

Takk for svar :)

Skrevet

Ha ha ha, ja sånn går det :oD

Hadde blitt et dyrt opplegg med bare 10 i pakka.

Skrevet

i barnehagen der jeg jobber bruker vi babyolje og myke papirkluter. husker ikke hva de heter...

Skrevet

Bruker aldri olje jeg, kun vann fra springen. Funker topp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...