Gå til innhold

Dager med lite eller ingen symptomer


judianna

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i 5 uke og har vært plaget med litt mens murrende smerter og luft i magen som satt fast . . men idag føler jeg meg så frisk som bare juling . . jeg er sikkert litt merkelig , men akkurat som jeg blir litt redd når jeg ikke "føler " meg litt uggen eller kjenner symptomer . . . noen andre som har det sånn opp og ned og i formen som skifter fra dag til dag ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Jeg har det akkurat likedan, Jeg hadde kun litt murringer de dagene jeg skulle ha mensen, men nå kjenner jeg ingenting. Eneste er at jeg er mer trøtt enn vanlig, men det er jo ikke uvanlig siden det snart er høst og har lange dager på jobb. Jeg tok faktisk en ny graviditetstest i går for å være sikker og den var fremdeles positiv så regner med alt er bra :)

 

Jeg regner med det ikke varer slik evig så vi får bare nyte det mens vi kan ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Har tatt meg selv i å "ønske" å være litt kvalm, bare for å føle at det faktisk skjer noe inni der. Vi får vel egentlig bare være glad til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får lyst til å si "ja, nyt det". Har hatt ganske sterke mensknip siden mandag forrige uke og begynner å gå utover både nattesøvn og livskvalitet... *gni meg selv på magen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det også slik! Er i uke 7 og har noen dager med lite eller ingen symptomer i det hele tatt og noen med kvalme, ømme bryst osv. Det er sikkert ingenting å bekymre seg for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jeg er i 6 uke og 3 dager; kjenner oxo at det har vart litt sammen trekninger under navelen, er ikke kvalm litt øme bryster men ellers alt bra her:) så går nok bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner godt til følelsen. Er 7 uker, og den siste uka har jeg kjent lite og vært i toppform. Hadde murring i magen i starten, men det har forsvunnet, kjenner kun noen stikninger innimellom. Fryktet at det hadde gått galt, har mistet et par ganger tidligere, men var på innvendig ul fredag, og fikk se et bankende hjerte. Fikk høre fra legen at jeg bare skal nyte at kroppen min tåler svangerskapshormonene godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...