Gå til innhold

Forslag til effektiv men morro trening? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er umotivert til å trene styrke og kondisjon på den vanlige måten med treningsapparater osv. Tenkte å prøve noe jeg aldri har prøvd før. Noen som har noen forslag? Det må foregå hjemme da jenta mi sover. Også ikke kjempedyrt.

Mange kriterier men dere har sikkert noen lure ideer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du muligheten til melde deg inn på f.eks. Elixia? De har mange bra timer. De har barnepass også og det er SÅ MYE lettere å trene sammen med andre.

Skrevet

Elixia har vi ikke her. Og jeg vil helst trene hjemme. Trente i mange år før på helsestudio og var med på timer der men syns ikke det var noe særlig. Vil heller betale for noe som jeg kan gjøre hjemme når det passer meg og ikke betale mye for å trene rundt mange andre og være avhengig av å komme meg til treningsstudioet. :)

Skrevet

Ok, skjønner, der er vi velidig forskjellig da...tror ikke jeg hadde klart å trene så mye styrke hjemme alene, synes det blir for kjedelig. Men hva med å kjøpe en joggvogn og jogge sammen med baby? Sunt for både deg og babyen ;-)

Skrevet

haha, ikke bare jeg som ser på tvshop gitt! :D jeg syns også det ser artig ut, men stoler ikke på ting som de selger på tvshop liksom.

Men frister veldig mye!

Har du prøvd det?

Skrevet

Har ikke kommet helt til joggestadiet men kommer nok dit etterhvert og har faktisk tenkt på å kjøpe en vogn da :)

Også vil jeg helst at jenta mi skal klare å sitte selv først. Har også tenkte på å kjøpe sånn sete man har bakpå sykkelen og sette jenta oppi der og sykle en lang tur. Men det blir nok til våren igjen siden hun bare er 5 mnd gammel.

Skrevet

så det tilfeldig i går el noe.

man blir jo i bedre form av å danse, svinse og svanse! og det høres jo ut som musikken er skikkelig sør-amerikansk:-)

hadde jeg hatt penger skulle jeg kjøpt meg, for dette ser ut som noe for meg siden jeg elsker latinske rytmer:-)

jeg har skikkelig lyst på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

FYI: Jeg begynte å løpe med joggevogna mi da lillegutt var kun 4 mnd., gikk fint det. Kjøpte en In-Step, den kan legges nesten helt flat.

Skrevet

Har akkurat bestilt meg en dvd med Pilates trening som jeg kan gjøre hjemme i stua mens datteren min sover. Jeg tror og håper det er mer moro enn joggeturer og treningsstudio. Jeg må hvertfall ha litt avveksling nå :)

Skrevet

Nintendo Wii med Wii sports eller Wii fit!

Men det blir jo dyrt til å begynne med. Etter den første utgiften er det derimot gratis trening så lenge du måtte ønske... Både styrke, yoga, balanse og aerobicøvelser på wii fit. Fantastisk konsept...!

Skrevet

Rockering!! kjempegøy. Står foran tven og rocker hver kveld jeg nå! Se www.innersvingen.no.

Eller kjøp en liten step-maskin du kan ha i stua. Hehe, jeg er nemlig litt bedagelig selv jeg, orker ikke å dra ut og melde meg inn steder, lettest å ta det hjemme i stua når de er i seng. Og sleng på noen sit ups også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...