Voilà Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Jeg har nemlig kyssesyken nå, og har ikke vært så veldig syk i grunn... Men i dag, er jeg plutselig kjempeslapp, orker ingenting, og for ikke lenge siden fikk jeg plutselig kjempe vondt i magen! Det stikker/verker rett under ribbeina, midt under... Er det normalt? Hva kan det være?
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Mannen min hadde det for to år sida, hugsar ikkje at han sa noko om vondt i magen men han var så mega slapp at han knapt nok orka å gå opp trappa for å gå på do.......... God Bedring!!!!
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Vondt i magen er helt normalt. Når man har kyssesyken er jo levra og milten betent såvidt jeg husker, er derfor det gjør vondt der... Jeg hadde nesten 40 i feber i 12 dager, og var slapp og jævlig i et halvt år...
Gjest Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Jeg har og hatt kyssesyken, og var heller ikke veldig dårlig. Jeg hadde feber, masse MASSE vondt i hodet, og vondt i magen. Tror det er leveren som sier fra at den ikke har det så greit. du tar ikke paracet vel? det skal man ikke ta når man har kyssesyken, for den tas opp i leveren, ibux el. er tingen
Gjest Skrevet 21. august 2009 #5 Skrevet 21. august 2009 Søsteren min hadde det for 1 1/2 år siden. Tror ikke hun var plaget med magen, men hun var så slapp at om hun tok en dusj måtte hun legge seg og sove etterpå. Hun hadde det i mai, og hele påfølgende skoleår var hun delvis sykemeldt pga at hun ikke hadde krefter til en vanlig skoledag. Så der var det noen timer skole så hjen og sove noen timer, middag og litt lekser også legge seg for kvelden. Nå, er hun så godt som bra igjen, eneste hun merker nå (og som var et problem hele veien), er at immunforsvaret er så nedkjørt at hun blir veldig lett smittet av det som til en hver tid "går". God bedring til mannen din, også hadde jeg ringt legen for å få avklart magesmertene.
Uro4 Skrevet 21. august 2009 #6 Skrevet 21. august 2009 som mamman til Iris sier... lever og milt.. Man skal være veldig forsiktig med å bære tungt ol.. pga milten.. Var sikkelig syk når jeg hadde det. Lå på sykehuset i noen dager..
nitro circus Skrevet 21. august 2009 #7 Skrevet 21. august 2009 Som dem under her............ Betent/hoven lever og milt!! Magesmerter og slapphet.....helt klare symptomer.. Selv hadde jeg det i ca ett år som ungdom, tok blodprøver en gang i uka, var innlagt på sykehus, og mistet karakterer i alle kroppslige fag : ( God Bedring!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå