Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Jeg har nemlig kyssesyken nå, og har ikke vært så veldig syk i grunn... Men i dag, er jeg plutselig kjempeslapp, orker ingenting, og for ikke lenge siden fikk jeg plutselig kjempe vondt i magen! Det stikker/verker rett under ribbeina, midt under... Er det normalt? Hva kan det være?
winneboo Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Jeg hadde mye smerter i leveren i og med at leveren blir hardt angrepet under kyssesyken. Jeg hadde også smerter i milten da den blir forstørret(hoven) når man har kyssesyken. Kanskje det er det du merker? Hadde da generelt vondt i hele kroppen. Må si at kyssesyken var de verste månedene i hele mitt liv. Aldri vært så syk før. Noen blir hardt angrepet mens andre får kun en halsbettenelse.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 jeg har hatt kyssesyke.. var kjempedårlig = sengeliggende.. hadde også smerter under ribbeina.. var leveren, pga leverbetennelse.. legen fulgte med på blodprøver for å se at betennelsen gikk over, og det gjorde den.. dra til legen og få sjekket det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå