Kari K. med to søte små Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Ble litt inspirert av den andre tråden. Syns det er så pinlig når alle klapper, får lyst til å gjemme meg:S Kanskje noen kan svare meg på hvorfor klapper man?
It's all about me Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Nei jeg klapper absolutt ikke. Gidder da ikke feire at flyet kom fram dit det skulle og i en bit, det tar jeg da som en selvfølge da jeg gikk ombord. Synes det er en teit teit vane som burde vært forbudt. Er ikke rart folk blir nervøse.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Har aldri skjønt dette med den klappinga, så jeg er def ikke en av de som klapper. Er det fordi man er glad for å komme dit eller sjeleglad for at man overlevde flyturen liksom???? Men jeg må innrømme at jeg klappet da jeg landet på norsk jord etter å ha blitt syk i syden og endelig fikk reise hjem!! Var nummeret før jeg rullet rundt på asfalten da jeg gikk av flyet.... Men det teller ikke!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Nei! Det er så kleint at jeg nesten angrer på at jeg er med på flyet når halve flyet begynner å juble og klappe. Oh, vi kom frem, big deal.
Norwegian by injection Skrevet 21. august 2009 #5 Skrevet 21. august 2009 Jeg har jobbet som flyvertinne i et stort flyselskap..... hvergang vi pleide å lande f.eks. i Orlando så klappet hvertfall halve flyet, utrolig harry! Tror de fleste var ganske fulle da, he he. Det skjedde aldri da vi landet i NY eller San Fransisco, sier litt om hva slags passasjer man har ombord ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #6 Skrevet 21. august 2009 jeg klapper aldri. Syns det blir for teit. Men hadde jeg skulle klappet så hadde det ikke vært fordi jeg er sjeleglad for at jeg har overlevd men pga vi endelig er fremme!
Tigerpote Skrevet 21. august 2009 #7 Skrevet 21. august 2009 JA! Jeg klapper hver eneste gang! Det er en herlig harry tradisjon, og ja vi klapper fordi kapteinen fikk oss trygt ned:)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. august 2009 #8 Skrevet 21. august 2009 Nei det er aldri noen som gir applaus når jeg har fullført arbeidet mitt, så hvorfor skulle jeg applaudere når piloten har gjort sitt???
Norwegian by injection Skrevet 21. august 2009 #9 Skrevet 21. august 2009 Tror du han hører deg Tigerpote? LOL!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #11 Skrevet 21. august 2009 drar heller opp genseren og blafrer med puppene jeg!!!! wooooohooooo!
Himmel og hav Skrevet 21. august 2009 #12 Skrevet 21. august 2009 Jeg har klappet en gang da vi landet. Men det var fordi det var en av kabinpersonalet ombord som "snakket oss ned". Helt fra innflyginga startet forklarte han alt som skjedde, hva alle lyder og flapser og greier gjør, og masse andre ting om flyet og oss passasjerene. Han gjorde det på en så fantastisk morsom og god måte at hele flyet jublet og lo. Han fikk spontan brakapplaus da flyet sto på bakken og han takket for seg.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #13 Skrevet 21. august 2009 arg, blir helt paff. er så mange sure og kjedelige folk her!
Djoolia 07+08+12 Skrevet 21. august 2009 #14 Skrevet 21. august 2009 Haha,jepp,bare fordi jeg synes det er så teit
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #15 Skrevet 21. august 2009 Har ikke vært på charterfly siden jeg var liten, men husker da at alle pleide å klappe og juble. Synes det var fryktelig gøy og koselig husker jeg skal på en chartertur selv nå om en månedstid, og om det blir klapping da, så blir jeg nok med. Hehe. Synes det er litt koselig jeg
Sjørøver *TALL PREGNANT* Skrevet 21. august 2009 #16 Skrevet 21. august 2009 Jeg klapper alltid, uansett hvilket framkomstmiddel jeg tar. Når toget ankommer holdeplassen, bussen, trikken, t-banen, båten. Og selvsagt klapper jeg når flyet lander - enten det er i Sharm el sheik eller i Bardufoss! ...eller?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #17 Skrevet 21. august 2009 hehehe, genail tråd.. aldri tenkt noe særlig på det, men når jeg skal ut å fly om en mnd , og hvis folk klapper kommer jeg til å le.. ganske tåpli greie.
Kari K. med to søte små Skrevet 21. august 2009 Forfatter #18 Skrevet 21. august 2009 Aldri skjønt dette med klappinga jeg, men godt å se at det er flere enn meg som blir griseflau. Pinlig!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #19 Skrevet 21. august 2009 Ja, jeg klapper!! I allefall om det er en god landing. Du tipser taxi sjåføren din, gjør du ikke? Noen gang tenkt på hvorfor du ikke tipser piloten? Ps jeg klapper også når jeg sitter i cockpit, passasjerene syntes det er ustyrtelig morsomt når vi flyr med åpen cockpit. Greia er at vi piloter elsker å bli klappet for. Så takk til alle dere som klapper.
"nøtteliten" Skrevet 21. august 2009 #20 Skrevet 21. august 2009 Jeg tror det er noe som henger igjen fra den tida charterturer var "nytt" For noen tiår siden var det vanlig å fly med SPANTAX ( Spanair) til syden og de flya hadde veldig dårlig rykte. Så ganske skranklete ut! Da klappet folk av begeistring for at man faktisk klarte flyturen uten uhell, eller at de var glade for å komme til syden for første gang. Å klappe for å komme trygt ned er vel strengt tatt noe man ikke gjør lenger? Har iallefall ikke hørt det selv.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #21 Skrevet 21. august 2009 Joda folk klapper fremdeles, og har det i tillegg vært litt turbulens så klapper passasjerene når man lander selv om det er rutefly. Liker at folk klapper.
svirrehodet Skrevet 21. august 2009 #23 Skrevet 21. august 2009 hahaha, jeg blir så flau!! rødmer nesten bare jeg sitter her og tenker på det.. nei, jeg klapper ikke, hehe
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #24 Skrevet 21. august 2009 Nei, jeg klapper ikke, men synes faktisk ikke det gjør noe at noen klapper heller... Hvorfor i all verden skulle jeg bli flau pga at noen jeg ikke kjenner er glade for å lande?????
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #25 Skrevet 21. august 2009 Det er vel bare en norsk greie å klappe når flyet lander? Har i hvert fall aldri opplevd det da jeg bodde i England (unntatt på fly fra Haugesund til London ;.) ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå