Gå til innhold

Er dette verdens verste kundeservice ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på Oriflameparty og handlet en god del, blant annet Pudder/bronsekuler - som koster blod, forresten! :-)

Etter en måneds tid hadde både lukkemekanismen og henglsene som holder lokket fast knekt. Begge deler er i plastikk, og jeg hadde IKKE mistet det i bakken,etc.

Jeg tok kontakt med konsulenten, som sa hun skulle sende meg et nytt. Hun spurte samtidtig om det var ok at jeg fikk en gammel modell, og det sa jeg ja til.

Så gikk det en måned før det skjedde noe, og i går kom det endelig i posten - EN TOM, GAMMEL, UTSLITT OG GODT BRUKT BOKS MED KOSMETIKKRESTER I !!!!!!!

Jeg ble så paff at jeg fikk helt letterkrampe da jeg åpnet pakken! Det ble så frekt at det ble rett og slett urkomisk:-DDD

Dette kan da ikke være vanlig praksisk ??

Det verste er at denne damen virker så proff og ordentlig, og siden hun har meldt meg inn i Oriflame og jeg og venninnene mine til nå har handlet jevnlig, tjener hun jo penger hver gang jeg bestiller noe.

Godt tips til dere andre som liker Oriflame, forresten; meld deg inn på nettet, og få 20 % på alt, også tilbudsvarer. Koster ingenting, og du kan få virkelig rimelige produkter hvis du handler det som er på tilbud:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh... Får vel ikke akkurat lyst å melde meg inn, hverken på nett eller på andre måter, etter historier om slik kundebehandling? Hehe.

Skrevet

Tja, vil si det er lite sammenheng mellom en enkeltstående konsulent og Oriflame som firma. Denne konsulenten er jo også bare en kunde, men med ansvar for dem hun har vervet/meldt inn, og de produktene hun selger.

Jeg ringte til Oriflame og fortalte historien, og de ble temmelig sjokka - og jeg får selvfølgelig nytt produkt tilsendt fra dem.

Og for all del, det er jo det samme for meg om du vil melde deg inn eller ikke, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...