Gå til innhold

Svineinfluensa og gutt med asmatiske tendenser

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer litt på hva dere ville gjort....Sønnen min har diagnosen "infeksjonsutløst astma", dvs han blir lett tungpustet når han blir forkjølet. Vi har medisin mot det (ventoline) men stort sett så er det ikke nok og vi ender på legevakten fordi han sliter sånn. Nå har han i tillegg fått en 7 ukers kur med flutide, og det virker som det hjelper.

Jeg lurer litt på om jeg skal få han vaksinert mot svineinfluensaen??? Eller vil det ikke hjelpe no særlig? Er så i tvil...........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta vår har det same, går på flutide forebyggande (sjølv i gode periodar), og får ventoline før flutide når ho er sjuk/forkjølt/tett.

Har snakka med legekontoret om svineinfluensaen (seinast i går), og så lenge ho ikkje har TUNG astma, så skal vi berre ta svineriet som det kjem. Viss/når ho får det må vi sjølvsagt sjå ho an. Blir ho då så tett at ho får problem med pusten skal ho sjølvsagt få medisiner. Viss ikkje så kjem og går svineinfluensaen akkurat som vanleg influensa.

Sjølv om vi hadde fått tilbud om vaksine trur eg neppe vi hadde takka ja. Dette er ei ny vaksine som ikkje er tilstrekkelig utprøvd, og dei veit lite/ingen ting om bivirkningar verken på kort eller lang sikt. Produsenten har fraskreve seg ansvaret for bivirkningane... Ideelt sett skulle vaksina vore forska meir på før den blei "sluppe laus på gud og kvarmann", men det blei det visst ikkje tid til, då samfunnet krever vaksine NO.

Skeptisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...