Gå til innhold

SULTEN!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er konstant sulten.. Er det normalt når man bare er 6 uker på vei?? Hvis det fortsetter sånn blir kiloene å renne på:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe,har vært sulten en del selv den siste uke,men det har nå begynt å roet seg og blitt erstattet med kvalme :) Tror det er helt vanlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok helt vanlig å være ekstra sulten.. Tror ikke du skal bekymre deg over de kiloene. Sies at det bare er de første ukene som man er ekstra sulten og kvalm. Man legger ikke på seg såå fort heller. Spis sunt, så har kroppen din det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir plutselig så skrekkelig sulten, magen skriker etter mat! Spiser heldigvis ikke mer enn vanlig og er ikke kvessen på noe søtt, ennå.....

Men utrolig uvant å ikke holde like lenge mellom måltidene som tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever også at jeg er sulten hele tiden og merker at jeg tenker på mat 24 timer i døgnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er etter min egen regning ca 6-7 uker på vei..er extremt sulten i forhold til før. Kunne greid meg med et par måltid pr.dag, men nå må jeg spise for å holde unna kvalmen og fordi magen kjennes ut som et sykt sug:/ Kan ikke huske å ha hatt det slik med min første graviditet...da var det en gutt, så krysser fingra for at det er jente nå da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

før hadde jeg to måltider ila en arbeidsdag... nå må jeg har 4 for å komme gjennom dagen. - å det er ikke fordi jeg har fått lengre arbeidsdager :-D..... kunne spist to ganger i timen!!! Det demper kvalmen en bitteliten stund....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er plaget med halsbrann til vanlig, og den forverres under svangerskap. Da hjelper det å spise ofte, små måltider.

Var sulten støtt med nr 1, men la ikke på meg mer enn det som må til. Du trenger ikke spise vanlige måltider 6 ganger for dag da... Spiste mye frukt, nøtter, mandler og lignende imellom jeg. Hjelper også på kvalmen, og er bra for forbrenningen!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+4 i dag og sulten sulten sulten....... tror jeg har lagt på meg ett par kilo allerede også! ikke særlig morsomt det nei! kjæresten syns jeg hadde fått større mage, men det er nok ikke babyen enda slik som han trodde.. eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...