Fødeklar med stor F Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 lyst på et eller annet å spise, men vet ikke hva, har bare en trang der liksom.. ikm er torsdag 27.august, hadde sex den 12 august, det kan da ikke komme tegn så tidlig???? var ikke slik med førstemann hvertfall... er det mulig?
superspent75gravid Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Jeg er sånn mellom el og ikm i noen sykluser. Forbrenningen øker visst i forbinnelse med tr og derfor får man økt appetitt.. Nå skal ikke jeg si at det ikke er et symptom når det gjelder deg, men jeg ser ihvertfall bort fra det når det gjelder meg:) Ellers får du ha lykke til, og håper at det er et reelt symptom:))
Fødeklar med stor F Skrevet 21. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2009 joa, blir alltid ekstra sjessen på noe godt når det nærmer sg tr, men ikke en uke før, og nå har jeg lyst på noe men vet ikke hva, kjenner bare et merkelig behov for et eller annet...men det er nok bare syken som spiller meg et puss.. Har faktisk litt mensmurringer også, pleier aldri å ha det før tr.... mest sannsynlig må jeg lide meg gjennom tr denne gangen også men takk for et fornuftig svar:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå