Gå til innhold

Men hvilke sko? Hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på en finere fest om en uke eller to, kommer til å være 38uker på vei. Har en kul "gresk gudinnekjole", i en skimrende grønn/lilla (sånt som skifter med lyset). Går over magen, hurra! Jeg er veldig sånn "har spist en ballong" stil i graviditeten akkurat nå.

Men hvilke sko tør jeg? Jeg har: wedges i offwhite/natur med snøring (høye), grønne kroko med medium hel, brunt skinn i høy men vid hel...

Det er helt klart en "dress to impress" sak. Må jeg ut å kjøpe? Hva vil dere anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta på deg de du syns er finest til og så tar du med deg de du syns er best å gå i:-)

Ellers så syns jeg det meste blir godtatt når man er høygravid, de fleste skjønner at man ikke kan ha de lekreste skoene på seg da.

Skrevet

Da burde jo et par fine sandaler holde vel? Siden det er en gresk gudinnekjole mener jeg..... Det meste er vel tillatt (og unnskyldt når man er høygravid). Kommenterer de skoene dine så får du bare sette deg på dem.

Dessuten er du ikke så svær - du bare syter!!!

Skrevet

Ikke de siste iallefall. Tror det blir klumpete til en slik kjole. Kjolen høres nydelig ut og du blir sikkert lekker uansett=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...