Gå til innhold

Blodtrykk 125/85.. Noe å bekymre seg for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 3 uker igjen til terminen..Har ikke hatt så høyt undertrykk før..

1+ på protein..Ingen hevelser..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei!!!!

Hatt blodtrykk rundt 125/85 selv og både proteiner og annet skums uten at legen har sakt noe som helst og er i fin form...

Skrevet

I forhold til overtrykk mener jeg dette er helt normalt... Selv ble jeg målt til 126/82 i går, og jordmor sa ikke noe på det. Er jo nesten det samme som deg det.

Skrevet

nei detter er ikke noe å bekymre seg for, blodtrykket ditt er jo helt normalt selv om du ikke har hatt så høyt før, det er undertrykket som teller mest å det er jo fint, jeg ble lagt inn på sykehuset forrigang 1 uke før termin pra høyt blodtrykk,men da var mitt undertrykk på 110, men er nok greit å holde et lite øye med det,

Skrevet

Tusen takk for svar,jenter! Dere er gode å ha :)

Har kontroll hver uke nå før terminen,så da blir det ikke så lenge mellom hver gang!

Skrevet

Ikke så rart jeg er så slapp og ser stjerner hele tiden, jeg ligger på 84 over 49 =/

Skrevet

Å herremann!!! Nei da er det ikke NOE rart at DU er slapp!! Drikk massssse vann og spis lakris.. :)

Skrevet

Jeg ser også stjerner av og til..mitt bt var 114/66 forrige gang. Aldri vært så lavt..hehe..har som regel ligget ganske jevnt på ca 120/70. Skal til lege på kontroll igjen på mandag, spent å se hvordan det er da.

Skrevet

Huff ja, jeg synes det er tungt å puste tom. Klarer ikke å stå oppreist i mer enn 3-5 minutter av gangen, i allefall ikke i ro. Er en ting om jeg er i noe bevegelse, men står jeg rett opp og ned og feks. sminker meg, MÅ jeg sette meg ned veldig fort. Det er kjedelig, og jeg føler faktisk at det er mer enn god nok grunn til å være 100% sykemeldt. (noe jeg er)

Skrevet

Høres ikke noe morro ut nei.. har ingen problemer med å stå oppreist heldigvis. Er av og til tungt å puste når jeg sitter/ligger bakoverbøyd..men ikke verre enn at jeg bare skifter stilling så forsvinner det. Men tåler ikke å gjøre noe anstrengende da..som å vaske gulv slik jeg gjorde idag..helt gåen etterpå..men det er det vel mange årsaker til..hehe...ikke lett å drasse med seg en stor mage når man skal vaske gulv og bøye seg å vri moppen i bøtta.

Håpe det bedrer seg for deg da! Slitsomt å gå slik i lengden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...