Gå til innhold

barn som lyver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stedatteren min har i det siste begynt å lyve mer og mer. Går litt på at pappa har sagt jeg kan få ditt og datt, mens jeg vet det ikke er sant. Samt at hos mor får vi x antall kr i uken, noe vi finner ut er dobbelt av den faktiske sum osv. HUn er ti år. jeg har sagt ifra til mannen min at jeg syns kanskje det har blitt litt ofte i det siste, og jeg merker mer og mer tendens til manipulering hjemme osv. Mannen min er ikke den beste til å merke slikt, han er litt sløv der kan man si. Ville dere tatt opp med biomor? Ser jo for meg festlige ungdomsår hvis hun allerede har begynt i disse baner....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun bør konfontreres med det hver gang hun lyver.

Hvorfor sa du at du får X ,- av mor i lommepenger, når mor sier du bare får Y,- per uke.

Hvorfor sier du at Pappa har sagt A eller B, når han ikke har gjort det. Skal vi rope på han og spørre han?

Legg en plan sammen med mannen din. Hos oss er også faren så innmari slapp med å irettesette særkullingene sine. Når vår holder prøver seg med slike ting, så tar jeg han med en gang.

Er du nå helt sikker på det? Overdriver du ikke litt nå? Å så du er flink å tulle!

Jeg vet det ikke er så hårdt som jeg beskriver at dere kanskje bør "ta" stebarnet ditt, men det er jo en stor forskjell på aderen her. Du sier hun er 10 år, g da vet hun veldig godt at en ikke skal lyve. Alle kan prøve seg, men de skal ikke få slippe unna med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...