Juliann10 Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Har allerede kjøpt sportsvogndelen, fikk årets modell på 20%, kjøpte pro titan, den er jo også blant årets farger og det var den jeg hadde lyst på, så d passet bra;) Men litt tili syns jeg..bare 15 uker på veg..hehe! Dere da, bestemt dere for hvilken farge osv? tror jeg vil ha "sand" i bagen!!
laluna85 Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Ja vi har bestemt oss for den vogna, men ikke kjøpt enda tror det blir en svart så kan vi bruke den på neste mann også hvis det ikke blir samme kjønn Hvor fikk du 20% på den?
1.1.10 Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Vi har bestemt oss for å kjøpe city cross, synes den er kjempe fiin. Også så lurt at man kan ha forskjellig farge i sportsdel og bag-del, blir jo som en ny vogn når man tar fram sportsdelen! Vi skal ha pink check i sportsdel og mest sannsynlig creme leatherette i bagdel (Synes også den er veldig fin i white croc, så er litt usikker på bagdelen enda).
kattemamma Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Vi har også bestemt oss for den! Men har ikke bestilt ennå (27 uker på vei nå...). Har ikke bestemt oss for farger ennå, tror vi går for to forskjellige på bagdel og sportsdel, er jo morro å ha to ulike! Har også vurdert "sand" til bagen, men innser at vi skulle nok ha kjøpt 2009 modell tidligere da jeg likte godt "pro java" tror jeg det var, den er ihvertfall ikke noe alternativ for 2010
vi blir 4 :o) Skrevet 21. august 2009 #5 Skrevet 21. august 2009 tror man bør bestille Emaljunga i god tid hvis man vil ha en spesiell farge.. min svigerinne måtte bestille i Juli, hvis hun skulle rekke å få den før termin i oktober.. skal man ha svart/blå så trengs det kanskje ikke men.. greit å sjekke opp iallefall.. )
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 21. august 2009 #6 Skrevet 21. august 2009 Vi har også bestilt denne:) Skal ha både bagdelen og sportsdelen i silver check. Vi vet ikke kjønn, og jeg ville ikke ha helt svart vogn. Gleder meg til å hente den. Håper ikke jeg blir skuffet når jeg ser den. Valg av vogn er noen jeg har tenkt på siden jeg så disse "store" vognene i lekebutikken da jeg selv var liten. Vi bestilte i juli, og den kom ikke før slutten av september. Så fortsatt lenge igjen å vente. Men er kun i uke 27 enda, så har jo god tid:)
KR0705 Skrevet 21. august 2009 #7 Skrevet 21. august 2009 Jeg har den til sønnen min nå. Er kjempe fornøyd
kattemamma Skrevet 22. august 2009 #8 Skrevet 22. august 2009 Ja, man må bestille i god tid, har allerede forhørt meg om det:) Hos de som forhandler den i Trondheim så anbefalte de å senest bestille i slutten av september (har termin 21 november). Men den lange ventetida for din svigerinne har nok mer med det å gjøre at Emmaljunga fabrikken er stengt over sommeren (tror de har startet produksjon igjen sånn rundt nå) og da tar det naturlig noe lang tid når man bestiller i juli og de sikkert har endel på bestillingslista når de starter opp igjen Men utenom det fikk jeg beskjed om at leveringstid som regel ikke var mer enn 3-4 uker.
Romeren Skrevet 29. august 2009 #9 Skrevet 29. august 2009 Jess! Har lett fram dette gamle innlegget jeg, for nå har jeg også bestilt meg en! Svart bag, marineblå vogn. Enkelt, fint og trygt! Gleder meg! (Virker som en super vogn.) Er snart 30 uker på vei, så hører egentlig ikke til her. Et par-tre ukers bestillingstid, så jeg får den jo i sikkert altfor god tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå